بهترین مراکز خرید در ونکوور کانادا

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین مراکز خرید در ونکوور کانادا

بهترین مراکز خرید در ونکوور کانادا

نمی‌شود به کانادا و شهر ونکوور سفر کنیم اما به مراکز خرید در ونکوور سری نزنیم. اگرچه ونکوور مقصدی دوست داشتنی برای گشت و گذار است و تقریباً تمامی گردشگران تور کانادا به این شهر سفر می‌کنند تا از تماشای جاهای دیدنی این شهر لذت ببرند، اما بدون شک مراکز خرید ونکوور نیز جایگاه مهمی در جذب گردشگران به این شهر دارد.
در این مقاله از وبلاگ ققنوس، تعدادی از بهترین مراکز خرید در ونکوور کانادا را برای شما معرفی کرده‌ایم تا در صورت سفر به این شهر زیبا، می‌توانید به راحتی محصولات و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

[lwptoc]

Metropolis at Metrotown
Metropolis at Metrotown

Metropolis at Metrotown

یکی از مراکز اصلی خرید در ونکوور، مرکز خرید Metropolis at Metrotown است. این مجموعه نه تنها از بهترین مراکز خرید در ونکوور است، بلکه بزرگترین مرکز خرید استان بریتیش کلمبیا نیز به شمار می‌رود. این مرکز خرید در ونکوور، طیف گسترده و متنوعی از محصولات رو در خود جمع کرده است و می‌تواند تمامی نیازهای شما را برآورده سازد.
صدها بوتیک و فروشگاه به روز پوشاک به همراه سینماهای سیلورسیتی و رستوران‌هایی که در این مرکز خرید سه طبقه قرار گرفته‌اند، می‌توانند تا ساعت‌ها شما را مشغول خود سازند تا هم یک تجربه خرید بینظیر داشته باشید و هم از اوقات فراغت خود لذت ببرید. همچنین در تمام طول سال، در این مرکز خرید نمایشگاه‌های، رویدادهای مختلف و برنامه‌های زنده هنری در حال اجرا هستند.
این مرکز خرید با مرکز شهر ونکوور حدود نیم ساعت فاصله دارد اما اگر با استفاده از حمل و نقل عمومی ونکوور به ایستگاه Metrotown، با تنها چند دقیقه پیاده‌روی به یکی از بهترین مراکز خرید در کانادا خواهید رسید.

 

[sc name=”highlight” text=”Metropolis at Metrotown نه تنها از بهترین مراکز خرید در ونکوور است، بلکه بزرگترین مرکز خرید استان بریتیش کلمبیا نیز به شمار می‌رود” ]

 

CF Pacific Centre
CF Pacific Centre

CF Pacific Centre

اما اگر دوست نداشتید برای خرید از مرکز شهر ونکوور دور شوید، پیشنهاد ما به شما، مرکز خرید CF Pacific Centre است. CF Pacific Centre بزرگترین مرکز خرید در مرکز شهر و یکی از برترین مراکز خرید ونکوور است. در این مرکز خرید زیبا و مدرن 4 طبقه، بیش از صد فروشگاه مدرن از جمله تعدادی از برندهای مطرح جهانی و کانادایی مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای Holt Renfrew حضور دارند. همچنین برخی از طراحان برجسته لباس نیز در این مرکز خرید نمایشگاه و فروشگاه دایر کرده‌اند و می‌توانید از جدیدترین تولیدات آنها بازدید کنید.
هر گاه از گشت و گذار و بازدید از فروشگاه‌های این مرکز خرید خسته شدید، کافیست به طبقه پایین و فود کورت بزرگ مرکز خرید CF Pacific Centre بروید. در این فود کورت انواع مختلف رستوران‌ها قرار دارند که غذاهای باکیفیت و بینظیری را برای شما عرضه خواهند کرد.
همین امکانات و تنوع باعث شده است تا مرکز خرید CF Pacific Centre به یکی از بهترین مرکز خریدهای ونکوور کانادا تبدیل شود.

Oakridge Centre
Oakridge Centre

Oakridge Centre

یکی دیگر از مراکز خرید در ونکوور کانادا که حتما باید در برنامه خود قرار دهید، مرکز Oakridge Centre است. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید ونکوور برای خرید وسایل مرتبط با مد و فشن و سبک زندگی است که در قلب شهر ونکوور قرار دارد.
اگرچه این مرکز خرید در سال 1959 میلادی تاسیس شده و از قدیمی‌ترین مراکز خرید ونکوور به شمار می‌رود، اما به خوبی بازسازی شده است و همواره در حال تغییر و توسعه است تا بتواند تجربه خرید بینظیری به شما ارائه کند. در واقع این مجموعه قصد دارد مرزهای معمول یک مرکز خرید ساده را پشت سر بگذارد و به چیزی فراتر از یک مرکز خرید تبدیل شود.

محله چینی‌ها
محله چینی‌ها

محله چینی‌ها

اما اگر دوست دارید تجربه‌ای متفاوت از گشت و گذار در پاساژهای لوکس داشته باشید، باید حتما سری به محله چینی‌های ونکوور شوید. محله چینی‌های ونکوور بزرگترین محله چینی‌ها در سرتاسر کانادا است و برای رسیدن به آن، کافیست وارد خیابان پندر شوید و با عبور از دروازه سنتی، وارد دنیایی متفاوت شوید.
از آنجایی که انواع مختلفی از فروشگاه‌های سنتی چینی در این منطقه قرار دارد، این محله به یکی از خاص‌ترین و بهترین مراکز خرید ونکوور تبدیل که می‌توانید انواع محصولات بومی چینی و چیزهای عجیب و غریب را پیدا کنید.
اما محله چینی‌ها یک ویژگی دیگر نیز دارد؛ نه تنها یکی از مراکز خرید ارزان ونکوور است، بلکه برای خود یک جاذبه گردشگری مستقل نیز به شمار می‌رود و با گشت و گذار در آن، حسابی سر ذوق خواهید آمد.

بازار جزیره گرانویل - مراکز خرید در ونکوور کانادا
بازار جزیره گرانویل

بازار جزیره گرانویل

بازار عمومی جزیره گرانویل نه تنها از مهمترین مراکز خرید در ونکوور است، بلکه از مشهورترین مراکز خرید در کانادا نیز به شمار می‌رود. جزیره گرانویل یک شبه جزیره در شمال ونکوور و از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است که به خاطر داشتن ساحل زیبا شهرت دارد.
اما درون این جزیره یک بازار عمومی قرار دارد که بهترین و تازه‌ترین محصولات طبیعی و محلی را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. جذابیت و سرزندگی این بازار که از مراکز خرید ارزان در ونکوور است باعث می‌شود شهروندان و گردشگران ونکوور به آن سر بزنند تا علاوه بر خرید، اوقات خوشی را نیز سپری کنند.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.