بهترین رستوران‌های توکیو برای خوردن یک غذای خوشمزه

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین رستوران‌های توکیو برای خوردن یک غذای خوشمزه

بهترین رستوران‌های توکیو برای خوردن یک غذای خوشمزه

بدون شک ژاپن از بهترین مقصدها برای عاشقان غذا و شکمگردی به شمار می‌رود. و رستوران‌های توکیو بهترین مکان برای تجربه یک وعده غذای خوشمزه و شگفت انگیز ژاپنی است. رستوران‌های توکیو با کیفیت عالی و سرآشپزهای مطرح بین‌المللی، انواع مختلفی از غذاهای ژاپن و غذاهای بین‌المللی را به مشتریان ارائه می‌کنند تا تجربه‌ای شگفت انگیز در تور توکیو را برای آنها رقم بزنند.
تا انتهای این مقاله از وبلاگ ققنوس با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین رستوران‌های توکیو را با یکدیگر مرور کنیم.

[lwptoc]

5+1 از معروف‌ترین رستوران‌های توکیو ژاپن

Ise Sueyoshi - رستوران‌های توکیو
Ise Sueyoshi
  • Ise Sueyoshi

رستوران Ise Sueyoshi یکی از بهترین رستوران‌های توکیو است که در قلب این شهر قرار گرفته است و در این رستوران می‌توانید عصاره‌ای از فرهنگ غذایی بینظیر ژاپن را در یک بشقاب مشاهده کنید. با اینکه رستوران Ise Sueyoshi از رستوران‌های معروف ژاپن به شمار می‌رود، اما فضایی بسیار کوچک با تنها 5 صندلی بار و 6 میز دارد.
در غذاهای این رستوران می‌توانید ترکیبی استثنایی از مواد اولیه طبیعی و درجه یک ژاپنی را تجربه کنید و این ویژگی، به خاطر حضور یک سرآشپز خبره در این رستوران است. Yuki Tanaka یک سرآشپز ژاپنی مطرح است که علاوه بر تحصیل رمز و راز آشپزی ژاپنی در دانشگاه، به 15 کشور دنیا سفر کرده تا بتواند با آشپزی دنیا نیز آشنا گردد و در نهایت، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ژاپن را به مشتریان ارائه کند.

Sekihotei - رستوران‌های توکیو
Sekihotei
  • Sekihotei

در فرهنگ آشپزی ژاپنی، نوعی از طبخ و سرو غذا وجود دارد که به آن kaiseki می‌گویند. این سبک بر تهیه غذاهای سنتی با استفاده از مواد اولیه طبیعی فصل و سرو آن به صورت هنرمندانه تمرکز دارد. یکی از رستوران‌های معروف توکیو که این سبک از غذا را ارائه می‌کند، رستوران Sekihotei است.
در این رستوران 4 اتاق غذاخوری خصوصی و تعدادی صندلی بار وجود دارد و به دلیل اینکه از بهترین رستوران‌های توکیو است، حتما باید از چند روز جلوتر جای خود را رزرو کنید.

[irp posts=”4744″ name=”بهترین رستوران‌های ویتنام برای تجربه غذاهای ویتنامی”]

[irp posts=”5347″ name=”مشهورترین غذاهای ژاپن که حتما باید امتحان کنید”]

سرآشپز این رستوران، Shinichi Akatsuka یک هنرمند و جادوگر استثنایی در آشپزی ژاپنی است که مواد اولیه گوشه و کنار ژاپن را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا خاطره‌ای فراموش نشدنی برای مشتریان خود رقم بزند.

Ohara رستوران
Ohara
  • Ohara

ژاپن به دلیل جغرافیا و ماهیت جزیره‌ای خود، به آبهای آزاد دسترسی دارد و به همین دلیل ماهی و غذاهای دریایی جایگاه ویژه‌ای در آشپزی این کشور دارد. بنابراین اگر دوست دارید یک غذای دریایی خوشمزه بخورید، رستوران‌های توکیو می‌توانند انتخابی عالی باشند.
اگر صبح زود به بازار ماهی Tsukiji توکیو بروید، حتما سرآشپز رستوران Ohara را خواهید دید که در حال انتخاب بهترین و تازه‌ترین ماهی‌هایی است که همان روز از دریا صید شده‌اند. همین دقت و علاقه سرآشپز این رستوران باعث شده است که رستوران کوچک 12 با ظرفیت 12 نفر، به یکی از بهترین رستوران‌های توکیو تبدیل شود.
اگرچه این رستوران فضایی کوچک و بسیار ساده دارد، اما می‌تواند غذایی را برای شما سرو کند که مزه آن تا سال‌ها زیر زبان شما باقی بماند.

 

[sc name=”highlight” text=”ژاپن به دلیل جغرافیا و ماهیت جزیره‌ای خود، به آبهای آزاد دسترسی دارد و به همین دلیل ماهی و غذاهای دریایی جایگاه ویژه‌ای در آشپزی این کشور دارد” ]

 

Suzuki رستوران‌های توکیو
Suzuki
  • Suzuki

اگر در محله شینتومیچو بودید و دوست داشتید ناهار را در یکی از رستوران‌های معروف توکیو میل کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران Suzuki است. سرآشپز این رستوران نزدیک به سی سال سابقه آشپزی دارد که 15 سال آن در شهر نیویورک بوده است و امروزه این رستوران بینظیر در توکیو را مدیریت می‌کند.
رستوران Suzuki از فوق العاده‌ترین رستوران‌های توکیو است که غذاهای خوشمزه‌ای را برای شما سرو می‌کند. اما باید بدانید که منوی این رستوران یک غذا بیشتر ندارد، اما غذایی که شما را شگفت زده خواهد کرد. این غذا در واقع از ده غذای مختلف تشکیل شده است که رگه‌هایی از فرهنگ آشپزی ایتالیایی و فرانسوی را در آن مشاهده خواهید کرد.

Haramasa رستوران
Haramasa
  • Haramasa

نکته‌ای که در اکثر رستوران‌های توکیو مشاهده خواهید کرد، دکور ساده و بی آلایش این رستوران‌هاست که بر خلاف رستوران‌های اروپایی، کمترین میزان تجملات و تزئینات در آن استفاده شده است. رستوران Haramasa نیز از این اصل پیروی می‌کند.
شاید در نگاه اول چنین شرایطی به شما این حس را القا کند که رستوران خوبی را برای خوردن غذا انتخاب نکرده‌اید. اما یک قاشق از غذایتان را امتحان کنید تا ببینید در این رستوران‌ها، دکوراسیون اصلا اهمیتی ندارد.

[irp posts=”5539″ name=”راهنمای خرید بهترین سوغات توکیو”]

[irp posts=”5291″ name=”دیدنی‌های کیوتو، پایتخت هزار ساله ژاپن”]

Shotaro Hara سرآشپز این رستوران و از مشهورترین آشپزان سراسر ژاپن است و می‌تواند با هنر خود شما را شگفت زده کند. نکته جالب درباره رستوران Haramasa این است که تمام مراحل طبخ غذا دقیقا جلوش چشمان شما اتفاق می‌افتاد.

رستوران ایرانی بلبل
رستوران ایرانی بلبل
  • رستوران ایرانی بلبل

اگرچه تا بدینجا بهترین رستوران‌های توکیو که غذاهای ژاپنی خوشمزه را سرو می‌کنند برای شما معرفی کردیم، اما ممکن است غذاهای ژاپنی کمی با سلیقه شما متفاوت باشد. بنابراین بد نیست با یکی از رستوران‌های ایرانی در توکیو نیز آشنا شوید تا در صورت نیاز، غذایی باب میل خود پیدا کنید.
رستوران بلبل یکی از رستوران‌های ایرانی در توکیو است که از سال 2004 فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده است و در تلاش تا با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و کادر حرفه‌ای، تجربه‌ای بینظیر از غذاهای ایرانی را برای شهروندان توکیو ارائه کند.
در این رستوران انواع کباب‌ها و خورشت‌های ایرانی در محیطی گرم و صمیمی برای شما سرو خواهد شد.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.