بهترین رستوران‌های رم را بشناسید

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین رستوران‌های رم را بشناسید

بهترین رستوران‌های رم را بشناسید

رم به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایتالیا که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند، همواره به خاطر غذاهای خاص و رستوران‌های فوق‌العاده‌اش، مورد تحسین قرار گرفته است. مسافران مختلفی که به رم سفر می‌کنند، در زمان کوتاهی که در این شهر اقامت دارند، تلاش می‌کنند به بهترین رستوران‌های معروف ایتالیا سر بزنند؛ البته با توجه به بودجه‌ای که برای صرف غذا در تور ایتالیا در نظر گرفته‌اند. آشنایی با بهترین رستوران‌های ایتالیا و رم کمک خواهد کرد تا در سفر به این منطقه، هم هوشمندانه هزینه کنید و هم بهترین رستوران‌ها را انتخاب کنید.

در این مطلب تلاش شده تا به معرفی برخی از بهترین رستوران‌های رم از نظر گردشگران بپردازیم. البته نوعی دسته‌بندی قیمتی نیز در این معرفی وجود دارد تا بهترین رستوران در رم در همه رده‌های قیمتی را بشناسید. رستوران ایرانی در رم نیز وجود دارد تا افرادی که به خوردن غذاهای ایرانی علاقه بیشتری دارند هم به غذای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. با مطالعه این مطلب می‌توانید دیدگاه جامع‌تری برای انتخاب بهترین رستوران در رم داشته باشید و بهترین تصمیم را بگیرید.

 

• رستوران‌های ارزان قیمت رم

• رستوران‌های رم در رده قیمتی متوسط

• رستوران‌های گران قیمت در رم

• رستوران‌های ایرانی در رم

 

رستوران‌های ارزان قیمت رم
رستوران‌های ارزان قیمت رم

[ps2id id=’1′ target=”/]

رستوران‌های ارزان قیمت رم

از محبوب‌ترین رستوران‌های رم می‌توان به رستوران‌هایی اشاره کرد که هم هزینه پایین و هم کیفیت مناسبی دارند. این رستوران‌ها اصولا بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند. چراکه صرف غذا در این رستوران‌ها هزینه‌های سفر به رم را کاهش می‌دهد. برخی از بهترین رستوران‌های رم در رده قیمتی ارزان را در ادامه می‌بینید.

 

[sc name=”Highlight” text=”از محبوب‌ترین رستوران‌های رم می‌توان به رستوران‌هایی اشاره کرد که هم هزینه پایین و هم کیفیت مناسبی دارند” ]

 

رستوران وولیو

به اعتقاد بسیاری از گردشگران بهترین رستوران در رم و یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیا، وولیو Vulio است. البته در این انتخاب فاکتورهای مختلفی مثل کیفیت غذا و قیمت اثرگذار بوده‌اند. رنج قیمتی غذا در محدوده ارزان قیمت قرار داشته که نسبت به کیفیت و طعم غذا و همچنین سرویس‌دهی رستوران، فوق‌العاده عالی است.
در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی و انواع فست‌فود سرو می‌شود. اگرچه نمی‌توان وولیو را یک رستوران ایتالیایی تنها دانست؛ اما بسیاری از غذاهای محلی رم را در این رستوران پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، انواع غذاهای مدیترانه‌ای و اروپایی نیز در وولیو سرو می‌شود. نکته قابل توجه این است که انواع غذاهای گیاهی مخصوص گیاهخواران نیز در این رستوران برای علاقه‌مندان وجود دارد.

پان دیوینو

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های رم که قیمت غذاهای این رستوران نیز نسبتا پایین بوده و در رده رستوران‌های ارزان قیمت رم قرار می‌گیرد، پان دیوینو PanDivino است. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی و اسپانیایی سرو می‌شود. البته پان دیوینو در واقع محلی برای عرضه انواع غذای خیابانی ایتالیایی است که طرفداران زیادی هم دارد. رنج قیمت غذا در این رستوران، بین 3 تا 9 دلار تخمین زده می‌شود که رقم بسیار پایینی است.
اگر به دنبال یکی از رستوران‌های رم هستید که در آن غذاهای ارزان قیمت و باکیفیت مناسب عرضه شود، حتما سری به پان دیوینو بزنید. به اعتقاد بسیاری از گردشگرانی که به این رستوران رفته‌اند، محیط و اتمسفر موجود در پان دیوینو نیز خوب و مناسب خانواده‌ها است.

 

[irp posts=”3786″ name=”غذای فرانسوی و تجربه طعم‌های شگفت انگیز”]

[irp posts=”3654″ name=”راهنمای خرید در رم”]

 

پان سالامی

یکی از محبوب‌ترین غذا فروشی‌هایی که در آن می‌توانید انواع غذاهای خیابانی را پیدا کنید، پان سالامی Pane e Salame است. این رستوران ایتالیایی توانسته نظر بسیاری از گردشگران خارجی و همچنین گردشگران ایتالیایی و مردم رم را به خود جلب کند. تنوع غذا، کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب، از جمله دلایلی است که باعث شده سالامی معروف شود.
انواع غذاهای محلی ایتالیا به‌ویژه شهر رم را در این رستوران پیدا خواهید کرد. غذاهای گیاهی نیز در منو رستوران پان سالامی قرار دارد. اگر سری به نظرات بیش از دو هزار نفری که در سایت تریپ ادوایزر در مورد غذاهای این رستوران صحبت کرده‌اند بزنید، حتما ترغیب می‌شوید که حداقل یک وعده غذایی در تور ایتالیا را در پان سالامی بگذرانید.

[ps2id id=’2′ target=”/]

رستوران‌های رم در رده قیمتی متوسط

بسیاری از گردشگران تور ایتالیا ترجیح می‌دهند اکثر وعده‌های غذایی خود را در رستوران‌هایی با قیمت متوسط میل کنند. رستوران‌هایی که اصولا کیفیت غذای مناسبی دارند، نوع دکوراسیون رستوران و نحوه سرویس‌دهی بهتر از رستوران‌های ارزان قیمت است و هزینه آن نسبت به رستوران‌های گران قیمت رم، بسیار پایین‌تر است. تعداد رستوران‌های رم که در این رده قیمتی قرار می‌گیرند، بسیار زیاد است. در اینجا تنها به تعدادی از محبوب‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

رستوران RIONE XIV bistrot

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های رم که در طول سال‌های زیاد توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند، رستوران ریونه است. در این رستوران ایتالیایی انواع غذاهای محلی ایتالیا، غذاهای اروپایی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت این رستوران، دیزاین خاص آن است که نشان از قدمت آن دارد. قیمت انواع غذا در رستوران ریونه از 30 دلار تجاوز نمی‌کند و ارزان‌ترین غذاها نیز حدودا 5 یا 6 دلار است. تجربه خوردن غذا در این رستوران برای هر فردی می‌تواند جذاب و به‌یادماندنی باشد.

رستوران CiPASSO Vineria Bistrot

اینجا قطعا یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیا است. رستوران چیپاسو نه‌تنها در بین گردشگران، بلکه در بین مردم رم نیز محبوب و پرطرفدار است. تنوع غذا در منو و استفاده از شف یا سرآشپز بسیار ماهر باعث شده تا جذابیت این رستوران افزایش پیدا کند. هرچند در CiPASSO Vineria Bistrot غذایی کمتر از 13 دلار پیدا نمی‌کنید، بااین‌حال ارزش امتحان کردن غذا در این رستوران ایتالیایی در رم را از دست ندهید.

گردشگرانی که با خرید تور رم به این شهر سفر کرده و یک وعده غذایی را در رستوران چیپاسو میل کرده‌اند، بر این باورند که اینجا بهترین رستوران در رم است. بااین‌حال، باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید که یک یاز آن‌ها قیمت نسبتا زیاد غذا در این رستوران به‌ویژه برای ما ایرانی‌ها است. البته به یک‌بار امتحان کردن، می‌ارزد!

رستوران می می کوکو

اگر به فکر خوردن غذاهای سنتی در رم هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران می می کوکو Mimi e coco بزنید. تنوع غذا در این رستوران بسیار زیاد بوده و همواره مملو از گردشگرانی است که برای صرف غذا به آن مراجعه می‌کنند. می می کوکو یک رستوران ایتالیایی تمام‌عیار است. برخی معتقدند که اینجا بهترین رستوران ایتالیا است. هرچند برخی دیگر با این نظر مخالف‌اند و رستوران‌های دیگری در رم را لایق این عنوان می‌دانند. بااین‌حال بد نیست برای صرف یک وعده غذایی محلی ایتالیا، می می کوکو را برگزینید.

 

رستوران‌های گران‌قیمت در رم
رستوران‌های گران‌قیمت در رم

[ps2id id=’3′ target=”/]

رستوران‌های گران قیمت در رم

تجربه صرف غذا در رستوران‌های گران قیمت ایتالیا هرگز از ذهنتان خارج نخواهد شد. رستوران‌هایی که هم کیفیت غذای مناسبی دارند، هم منو متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند و هم از نظر فضا و اتمسفر رستوران، نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. اگرچه تعداد رستوران‌های رم در این رده قیمتی زیاد است؛ اما برخی از این رستوران‌ها شهرت بیشتری دارند. پیشنهاد می‌کنیم با بررسی دقیق، یکی از این رستوران‌ها را برای صرف غذا انتخاب کنید. البته اگر قصد دارید هزینه‌هایتان را در سفر به رم پایین بیاورید، به‌هیچ‌وجه رفتن به این مدل رستوران‌های رم را پیشنهاد نمی‌کنیم.

رستوران ویلا مارتا

در بین رستوران‌های گران قیمت، یکی از بهترین رستوران‌های رم که هم مناسب صرف غذا و هم مناسب برگزاری دورهمی و عروسی طراحی شده، رستوران ویلا مارتا Villa Marta است. این رستوران اگرچه منو بسیار گرانی دارد، اما در بین مردم رم و بسیاری از گردشگران، پرطرفدار است. ویلا مارتا یک رستوران ایتالیایی به شمار می‌رود که در آن بیشتر غذاهای مختص ایتالیا و باب طبع مردم این کشور سرو می‌شود.
در کنار کیفیت فوق‌العاده غذا، سرو غذا در فضای باز در کنار یک استخر با نورپردازی جذاب، قطعا برای شما و همراهانتان خاطره‌انگیز خواهد بود. البته بهتر است قبل از تصمیم برای سر زدن به این رستوران، مطمئن شوید که مراسم عروسی برگزار نمی‌شود. در این صورت ممکن است نتوانید از تمامی قسمت‌های Villa Marta رم استفاده کنید.

[irp posts=”3938″ name=”آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایتالیا”]

رستوران کریسپی 19

از محبوب‌ترین رستوران‌های رم که غذا و خدمات آن کیفیت بالایی داشته و البته هزینه منو آن نیز بسیار زیاد در نظر گرفته شده، رستوران Crispi 19 است. به‌صورت میانگین برای صرف یک وعده غذا در این رستوران لاکچری رم، باید 70 تا 80 دلار به ازای هر نفر بپردازید. بااین‌حال خوردن غذاهای یک سرآشپز حرفه‌ای ایتالیایی نمی‌تواند خالی از لطف باشد.
تنوع غذایی در رستوران کریسپی 19 رم زیاد است. از انواع غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای ایتالیایی را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. نوع خاص سرو غذا، گارسون‌های حرفه‌ای و طعم خوب دسرهای مختلف، قطعا شما را برای پولی که پرداخت می‌کنید راضی خواهد کرد.

رستوران Ad Hoc

وقتی صحبت از بهترین رستوران‌های رم در رده قیمتی گران قیمت به میان می‌آید، قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها Ad Hoc است. در این رستوران لاکچری بازه قیمتی آن‌قدرها زیاد نیست و تقریبا اکثر غذاها بین 50 تا 80 دلار هستند. بااین‌حال تنوع غذاهایی که در منو Ad Hoc قرار دارد، بسیار زیاد است. شما قرار است غذاهای یک سرآشپز حرفه‌ای را میل کنید که هم نحوه سرو و هم نوع طبخ و مزه آن، مورد پسند اکثر گردشگران است. شاید یکی از بهترین تجربه‌ها در تور ایتالیا میل کردن غذا در یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیا یعنی Ad Hoc باشد.

[ps2id id=’4′ target=”/]

 رستوران‌ ایرانی در رم ایتالیا

علاوه بر کافه‌های معروف ایتالیا، رستوران‌های ایتالیایی و رستوران‌هایی که مربوط به کشورهای مختلف است، تعدادی رستوران ایرانی در رم نیز مشغول به فعالیت هستند. این رستوران‌ها توانسته‌اند نظر بسیاری از گردشگران خارجی و بسیاری از مردم رم را به خود جلب کنند. البته ایرانی‌های زیادی نیز برای تجربه خوردن غذاهای ایرانی در ایتالیا به این رستوران‌ها سر می‌زنند. البته تا پیش‌ازاین چند رستوران دیگر نیز در رم مشغول به فعالیت بودند که دیگر خبری از آن‌ها نیست.

 

[sc name=”Highlight” text=”علاوه بر رستوران‌های ایتالیایی، تعدادی رستوران ایرانی در رم نیز مشغول به فعالیت هستند” ]

 

رستوران تنور در رم

محبوب‌ترین رستوران ایرانی در رم، تنور Tanur است. بسیاری از مردم ایتالیا عاشق کباب‌های رستوران تنور در رم هستند و کیلومترها برای خرید غذا از این رستوران طی می‌کنند. کیفیت غذاهای تنور فوق‌العاده بوده و از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذا استفاده می‌شود. جالب است بدانید که برنج طبخ شده در این رستوران ایرانی است و از شمال ایران تهیه می‌شود. انواع کباب کوبیده، کباب چنجه، جوجه‌کباب، دسرهای ایرانی و… در این رستوران سرو شده و توانسته مورد رضایت مشتریان ایتالیایی و گردشگران خارجی قرار گیرد. البته ایرانی‌ها نیز علاقه زیادی به این رستوران به‌ویژه کباب‌های خوشمزه‌اش دارند. رستوران تنور از جمله رستوران‌های حلال در رم شناخته می‌شود.

[irp posts=”2040″ name=”ایتالیا، بهترین مقصد گردشگری تاریخی”]

رستوران کباب ایرانیان

اگر دوست داشتید در تور ایتالیا و سفر به شهر رم به یک رستوران متخصص در طبخ کباب ایرانی سر بزنید، رستوران کباب ایرانیان بهترین گزینه است. در این رستوران یک سرآشپز ایرانی ماهر انواع کباب‌ها را بر اساس دستورهای اختصاصی ایرانی تهیه و سرو می‌کند. رضایت مشتریان این رستوران ایرانی در رم نشان می‌دهد که کیفیت غذای آن مناسب است. البته ناگفته نماند که این رستوران به دلیل ارائه غذاهای حلال، مورد توجه مسلمانان کشورهای مختلف قرار دارد.

آنچه در این مطلب به آن اشاره کردیم، تنها تعدادی از بهترین رستوران‌های رم بر اساس نظرات گردشگران در سایت تریپ ادویزر بود. بااین‌حال اگر شرایط خاصی برای انتخاب رستوران در رم دارید، می‌توانید با کارشناسان ققنوس تماس گرفته و قبل از سفر، برنامه‌ریزی خود را تکمیل کنید. آژانس مسافرتی و جهانگردی ققنوس به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین مجریان تور ایتالیا و رم، آشنایی خوبی با سلایق ایرانی‌ها در انتخاب بهترین رستوران‌های رم دارد. در نتیجه کافی است در هنگام خرید تور ایتالیا یا رزرو هتل در رم، به علایق غذایی و میزان بودجه‌ای که برای تهیه غذا در نظر گرفته‌اید اشاره کنید تا بهترین رستوران‌ها به شما معرفی شوند.
برنامه‌ریزی و شناخت رستوران‌ها و کافه‌های معروف ایتالیا قبل از سفر به رم بسیار مهم است. تنها در این صورت می‌توانید به تمامی اهداف سفر خود برسید و به اکثر جاذبه‌های گردشگری رم که پرطرفدار هستند سر بزنید. می‌توانید با توجه به محل قرارگیری جاذبه‌ها و نزدیکی آن‌ها به رستوران‌های رم، برنامه خود را تنظیم کنید. در این زمینه نیز می‌توانید روی کارشناسان باسابقه ققنوس حساب ویژه‌ای باز کنید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.