به کدام شهرهای ایتالیا سفر کنیم؟

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


به کدام شهرهای ایتالیا سفر کنیم؟

به کدام شهرهای ایتالیا سفر کنیم؟

شهرهای ایتالیا ترکیبی خارق العاده از زیبایی و جذابیت هستند و توانسته‌اند در سال 2019، بیش از 62 میلیون گردشگر را جذب کنند تا ایتالیا در جایگاه پنجمین مقصد برتر گردشگری جهان قرار گیرد. احتمالا شما نیز با دیدن تصاویر جاهای دیدنی ایتالیا، دوست دارید به این کشور زیبا سفر کنید و تعطیلاتی رویایی را در این کشور تاریخی و جذاب سپری کنید. اما آیا می‌دانید بهترین شهرهای ایتالیا برای یک مسافرت خاطره انگیز کدامند؟
تا انتهای این مقاله از وبلاگ ققنوس با ما همراه باشید تا بهترین شهرهای ایتالیا و دلایل جذابیت هر کدام را باهم مرور کنیم.

[lwptoc]

درباره شهرهای ایتالیا

ایتالیا نهمین کشور بزرگ قاره اروپا است که در جنوب این کشور واقع شده است. با توجه به پراکندگی جغرافیایی و وجود مناظر طبیعی مختلف و همچنین تاریخ طولانی و غنی این کشور، هر کدام از مناطق و شهرهای ایتالیا می‌تواند یک مقصد گردشگری بینظیر برای سفر شما باشد. با اینحال پیدا کردن بهترین شهر ایتالیا برای مسافرت کمی دشوار است زیرا هر کدام از شهرهای ایتالیا ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باید با توجه به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.
البته از آنجایی که فاصله بین شهرهای ایتالیا چندان زیاد نیست و همچنین سیستم حمل و نقل در این کشور بسیار پیشرفته است، می‌توانید در تور ایتالیا از چندین شهر مختلف بازدید کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم پیش از برنامه ریزی سفر به ایتالیا، یک نقشه شهرهای ایتالیا به فارسی انتخاب تهیه کرده و برنامه سفر خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
اما با این وجود، سعی کردیم چهار شهر برتر ایتالیا که اصلی‌ترین مقصدهای گردشگری این کشور هستند را برای شما معرفی کنیم.

رم - شهرهای ایتالیا
رم

رم

به احتمال زیاد اولین مقصد شما در کشور ایتالیا، پایتخت این کشور، یعنی شهر رم است. احتمالا شهر رم نیاز چندانی به معرفی ندارد، زیرا این شهر سه هزار ساله یکی از مهمترین شهرها در طی تاریخ است که قرون متمادی به عنوان پایتخت امپراطوری روم باستان و مرکز جهان آن روزگار فعالیت می‌کرده است.
تاریخ طولانی و پر فراز و نشیب این شهر جاودانه باعث شده است تا در طول بازدید از رم، طیف وسیعی از جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی را نظاره کنید. از شاهکارهای معماری دنیای باستان مانند آمفی تئاتر عظیم کلوسئوم و یادمان‌های امپراطوران قدر قدرت روم، تا کلیساهای عظیم دوران قرون وسطی و سبک باروک مانند کلیسای سنت پیتر، و فواره‌ها و مجسمه‌های عصر رنسانس، رم را به یک موزه روباز بزرگ تبدیل کرده‌اند.
اما شاید مهمتر از تمام این آثار تاریخی شگفت انگیز، این فرهنگ و شور زندگی جاری در شهر رم باشد که این شهر را به یکی از بهترین شهرهای ایتالیا تبدیل کرده است. بدون شک هیچ چیز مانند گشت و گذار در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های رم نمی‌تواند شما را با روح این شهر زیبا آشنا کند. پس از یک پیاده روی دلچسب، خوردن یک فنجان قهوه یا یک بستنی جلاتو در کافه‌های رم، سفر شما به این شهر را تکمیل می‌کند.

 

[sc name=”highlight” text=”شهر رم از مهمترین شهرها در طی تاریخ است که قرون متمادی به عنوان پایتخت امپراطوری روم باستان و مرکز جهان آن روزگار فعالیت می‌کرده است.” ]

 

فلورانس - شهرهای ایتالیا
فلورانس

فلورانس

دومین ش

اشتراک گذاری این پست