بهترین مراکز خرید توکیو کدامند؟

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین مراکز خرید توکیو کدامند؟

بهترین مراکز خرید توکیو کدامند؟

شاید کمی عجیب باشد، اما باید بدانید مراکز خرید توکیو یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری پایتخت ژاپن به شمار می‌روند. اصلا مگر می‌شود به بزرگترین و یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان سفر کرد اما از مراکز خرید بزرگ و متنوع آن بازدید نکرد؟
خرید و پاساژگردی در مراکز خرید توکیو، یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌ها برای گردشگران تور ژاپن است و بسیاری از این گردشگران ترجیح می‌دهند پس از بازدید از قصرها و معابد تاریخی توکیو ژاپن، غروب و شب خود را در مرکز خریدهای توکیو سپری کنند.
مراکز خرید توکیو در تعدادی از مناطق شلوغ و پرتردد این شهر متمرکز هستند و معمولا هر کدام از آنها به فروش نوع خاصی از محصول اختصاص دارند. به عنوان مثال، برای خرید لوازم الکترونیکی بهتر است به منطقه آکیهابارا (Akihabara) بروید در حالیکه منطقه هاراجوکو (Harajuku) مکان مناسبی برای خرید لباس و پوشاک است.
بنابراین، در این مقاله از وبلاگ ققنوس تعدادی از مهمترین و بهترین مراکز خرید توکیو را برای شما معرفی خواهیم کرد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

[lwptoc]

مشهورترین مراکز خرید توکیو

گینزا
گینزا

گینزا (Ginza)

محله گینزا نه تنها یک مرکز خرید عالی در توکیو، بلکه از بهترین مراکز خرید ژاپن است که هم گردشگران و هم شهروندان ژاپنی را به خود جذب می‌کند. این محله مملو از مراکز خرید بزرگ و فروشگاه‌های مختلف است که بینظیرترین و بروزترین اجناس و محصولات را به فروش می‌رسانند. گینزا یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید در توکیو است و تقریبا هر چیزی بخواهید، از لباس و پوشاک، تا وسایل آرایشی و لوازم منزل در آن پیدا می‌شود.
اگر به دنبال اجناس لوکس و درجه یک هستید، می‌توانید به مرکز خرید Ginza Wako سر بزنید که یکی از اصلی‌ترین نمادهای منطقه گینزا به شمار می‌رود. همچنین Ginza Mitsukoshi و Matsuya Ginza از دیگر مراکز خرید جذاب و مهم در گینزا به شمار می‌روند.
علاوه بر برندهایی چون ZARA و H&M که در محله گینزا توکیو نمایندگی دارند، مرکز خرید Tokyu Plaza Ginza نیز یکی از مکان‌های مناسب برای خرید لباس‌های خوب اما با قیمت مناسب در محله گینزا به شمار می‌رود.

[irp posts=”5539″ name=”راهنمای خرید بهترین سوغات توکیو”]

[irp posts=”5347″ name=”مشهورترین غذاهای ژاپن که حتما باید امتحان کنید”]

شینجوکو - مراکز خرید توکیو
شینجوکو

شینجوکو (Shinjuku)

بدون شک اگر بدانید که محله شینجوکو شلوغ‌ترین محله توکیو ژاپن است، حدس خواهید زد که این محله می‌تواند یکی از بهترین مراکز خرید توکیو نیز باشد. اما علاوه بر شلوغی و ازدحام زیاد، شینجوکو از متنوع‌ترین محله‌ها برای خرید به حساب می‌آید. در این مرکز خرید توکیو هر چیز، از برندهای لوکس تا فروشگاه‌های ارزان‌تر و مخصوص جوانان پیدا خواهید کرد.
ISETAN را شاید بتوان بهترین مرکز خرید در توکیو برای خرید محصولات برندهای لوکس دانست و در مرکز خرید Takashimaya نیز می‌توانید طیف گسترده‌ای از لباس‌های لوکس تا محصولات ارزانتر UNIQLO را پیدا کنید.
اما همانطور که گفتیم، محله شینجوکو یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید توکیو است و فروشگاه‌های آن تنها به کالاهای لوکس محدود نمی‌شود و در آن می‌توانید هر لباسی برای هر سن و هر بودجه‌ای پیدا کنید. بنابراین اگر در شینجوکو به دنبال جایی برای خرید لباس‌های ارزان بودید، بد نیست به Shinjuku Marui Honkan و Shinjuku ALTA سری بزنید. این دو فروشگاه از بهترین و مشهورترین مراکز خرید ارزان توکیو هستند.
اما یکی دیگر از مواردی که شینجوکو را به یکی از محبوبترین مراکز خرید توکیو تبدیل کرده است، دسترسی بینظیر این محله با حمل و نقل عمومی در ژاپن است. تقریبا تمامی مراکز خرید این محله، در نزدیکی ایستگاه شینجوکو واقع شده‌اند.

 

[sc name=”highlight” text=”یکی دیگر از مواردی که شینجوکو را به یکی از محبوبترین مراکز خرید توکیو تبدیل کرده است، دسترسی بینظیر این محله با حمل و نقل عمومی در ژاپن است” ]

 

آکیهابارا
آکیهابارا

آکیهابارا (Akihabara)

ژاپن بیش از هر چیز به تکنولوژی و وسایل الکترونیک شهرت دارد و دور از انتظار نیست که یکی از مهمترین سوغات ژاپن همین وسایل الکترونیکی باشند. محله آکیهابارا بزرگترین و مشهورترین بازار محصولات الکترونیکی در ژاپن است. اگر عاشق وسایل الکترونیک هستید و دوست دارید دنیای متفاوتی را کشف کنید، حتما به این محله سری بزنید.
ضمن اینکه در کنار این محصولات الکترونیک، بازارچه‌ها و فروشگاه‌هایی وجود دارند که شاید بتوان آنها را عتیقه فروشی‌های عصر مدرن نامید. در این فروشگاه‌ها انواع مختلفی از کنسول‌های بازی قدیمی، انیمیشن‌های کمتر دیده شده، اسباب بازی شخصیت‌های بازی‌ها و … به فروش می‌رسد.
اولین جایی که در آکیهابارا باید بروید، Yodobashi-Akiba است. این مجموعه یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید ژاپن در این حوزه است و محصولات مختلفی از قبیل کامپیوتر، دوربین عکاسی و فیلمبرداری، دستگاه‌های پخش فیلم، کنسول‌های بازی و … پیدا خواهید کرد. همچنین Sofmap و BIC CAMERA AKIBA نیز از دیگر مراکز خرید توکیو برای گشت و گذار در دنیای تکنولوژی هستند.

شیبویا و هاراجوکو - مراکز خرید توکیو
شیبویا و هاراجوکو

شیبویا و هاراجوکو (Shibuya & Harajuku)

اگرچه تمام مراکز خرید توکیو که تا بدینجا معرفی کردیم همه از جاذبه‌های مهم گردشگری توکیو بودند، اما شاید از نظر فرهنگی، هیچکدام از آنها به اندازه شیبویا و هاراجوکو جذابیت نداشته باشند. این دو محله که در نزدیکی یکدیگر واقع شده‌اند، نه تنها از مراکز خرید جذاب توکیو به شمار می‌روند، بلکه محل مناسبی برای آشنایی با فرهنگ و سبک زندگی جوانان ژاپن نیز هستند. بسیاری از جوانان و نوجوانان ژاپنی برای خرید پوشاک و دیگر محصولات مورد نیاز خود به این دو محله مراجعه می‌کنند.
اما علاوه بر گشت و گذار و خرید محصولات مورد نیاز از خیابان اصلی محله شیبویا، می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف این محله نیز مراجعه کنید و کمی بیشتر با فرهنگ جوانان ژاپنی آشنا شوید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.