بهترین نقاط اروپا برای اسکی در زمستان

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

11 روز اسپانیا (TK2065)

11 روز اسپانیا (TK2065)

7 روز سوییس (TK2064)

7 روز سوییس (TK2064)

بهترین نقاط اروپا برای اسکی در زمستان

بهترین نقاط اروپا برای اسکی در زمستان

 

بهترین نقاط اروپا برای اسکی در زمستان

 

اگر از اسکی لذت می برید اروپا یکی از بهترین مکان ها برای اسکس در زمستان است. کوه‌های اروپا، به‌ویژه کوه‌های آلپ، بسیار زیبا هستند و جزو بهترین نقاط جهان برای اسکی بشار می روند. بسیاری از پیست‌های اسکی در اروپا دقیقاً در کنار شهرها و روستاها قرار دارند، این موضوع باعث می شود بعد از تفریح و اسکی کردن در پیست ها ، با مردمان ان مناطق معاشرت داشته باشید. در این مقاله چند مکان منحصر به فرد برای اسکی در اروپا در زمستان را به شما معرفی خواهیم کرد و پیشنهاد می کنیم اگر به این کشورها سفر می کنید از این مناطق دیدن کنید.

 

best place for skiing

 

Bernese Oberland، سوئیس

Bernese Oberland یکی از در دسترس ترین قله ها برای تورهای اسکی و دارای مناظر زیبا در سوئیس است. این مکان در منطقه جنوبی کانتون برن سوئیس است و دارای قله هایی دراماتیک است. گریندل والد، ونگن و مورن برترین استراحتگاه های این منطقه برای اسکی بازان و اسنوبورد سواران هستند، البته استراحتگاه های دیگری مثل ادلبدن و گستاد در این منطقه جود دارد. قله های کوه هیجان انگیز اینجا Eiger، Mönch یا Finsteraarhorn هستند. منطقه گریندوالد هتل های مجللی دارد و می توانید با ماشین یا قطار به انجا بروید. همچنین می توانید با قطار به ونگن برسید و از دویدن های ملایم و متوسط لذت ببرید. همچنین، مورن یک روستای عجیب و غریب پر از تاریخ و مسیری پر شیب و چالش دارد.

 

Bernese Oberland

 

Chamonix، فرانسه

Chamonix یکی از خارق العاده ترین مقاصد اسکی بر روی زمین است. ایم منطقه یک مکان تفریحی در مرز سوئیس ، ایتالیا و فرانسه است. Chamonix در یک شهر کوهستانی مرتفع واقع شده است که علاقه مندان زیادی را به ورزش های زمستانی را همه ساله از سراسر جهان به خود جذب می کند. در دره شامونی مسیرهایی با شیب زیاد وجود دارد که برخی از انها بیسار طولانی هستند مسیرهای که از میان دختان و خارج است پیست عبور می کند. این منطقه یک مقصد زمستانی مناسب برای افرادی است که به دنبال تجربه اسکی پرهیجان هستند. نزدیک ترین فرودگاه برای رسیدن به این منطقه در ژنو است که حدود یک ساعت با آن فاصله دارد.

 

Chamonix

 

Zermatt، سوئیس

اگر به دنبال منطقه‌ای بیسار خاص برای اسکی هستید، زمستان امسال به زرمات بروید. زرمات مرتفع ترین پیست اسکی در اروپا است که دو کشور را با تله کابینی که در ارتفاعات قرار دارد به یکدیگر متصل می کند و مناظر شگفت انگیزی از Matterhorn را در بر می گیرد. با این حال، پیست هایی مناسب برای هر سطح مهارت در اسکی در این منطقه وجود دارد. ماترهورن یکی از مشهورترین کوه هایی است که از ان عکس های فراوانی گرفته شده است و مردم از سراسر جهان برای دیدن آن به این منطقه سفر می کنند. پیست‌های اینجا معمولاً از اواخر نوامبر تا اواخر آوریل باز هستند، اما برای اسکی کردن در اوایل فصل و اواخر زمان مناسب تری است. فصل بهار زمان بسیار خوبی برای هلی اسکی و تور اسکی در اینجا است. علاوه بر اسکی مسافران می توانند از فروشگاه‌های زیادی که در شهر وجود دارد، موزه ماترهورن، اجراهای موسیقی زنده، گالری‌های هنری و تماشای فیلم در سینما ورنیسیج لذت ببرند.

 

zermatt

 

Valsesia، ایتالیا

این یک منطقه تفریحی کوچک در Valsesia، ایتالیا در کوهپایه کوه Monte Rosa است. گردشگران برای تجربه جذابیت‌های اصیل ایتالیایی و تجربه اسکی در مسیرهای خارج از پیست که از هیجان‌انگیزترین مسیرهای اسکی در آلپ است، به اینجا می ایند. شما می توانید در این منطقه سپری کردن یک روزهای طولانی در دامنه این کوه، از پاستاهای خوشمزه و نوشی دنی‌های جذاب ایتالیایی لذت ببرید! دو منطقه تور اسکی Monterosa در Valle d’Aosta و یکی در Piedmont وجود دارد که می توانید در این مناطق  بخش های بکر با چشم اندازهای زیبا برای اسکی یافت.  روستای آلاگنا در سمت شرق منطقه اسکی Monterosa با ارتفاع عمودی  بیش از 3000 متر بسیار مناسب هلی اسکی است. روستای کوچک آلاگنا کم جمعیت است و مردم بسیار مهمان نوازی دارد.

 

Valsesia

 

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.