فهرست بهترین شیرینی فروشی‌های پاریس فرانسه

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

9 روز فرانسه-ایتالیا (TK2067)

11 روز اسپانیا (TK2065)

11 روز اسپانیا (TK2065)

7 روز سوییس (TK2064)

7 روز سوییس (TK2064)

فهرست بهترین شیرینی فروشی‌های پاریس فرانسه

فهرست بهترین شیرینی فروشی‌های پاریس فرانسه

نمی‌شود به فرانسه سفر کرد اما سری به شیرینی فروشی‌های پاریس نزد. اصلا پاریس فرانسه به داشتن شیرینی‌های خوشمزه شهرت دارد و غیرمنطقی نیست اگر بگوییم این شیرینی فروشی‌ها در کنار رستوران‌ها و کافه‌های پاریس از مهمترین جاذبه‌های گردشگری تور فرانسه به شمار می‌روند و نمی‌شود پس از خوردن غذای فرانسوی، طعم لذیذ دسر فرانسوی را نادیده گرفت.
در این مقاله از وبلاگ ققنوس قصد داریم شما را با بهترین شیرینی فروشی‌های پاریس آشنا سازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

[lwptoc]

فهرست شیرینی فروشی‌های پاریس که نباید از دست داد

BOULANGERIE UTOPIE - شیرینی فروشی‌های پاریس
BOULANGERIE UTOPIE

یکی از بهترین شیرینی فروشی‌های پاریس که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید، شیرینی فروشی BOULANGERIE UTOPIE در منطقه 11 شهرداری پاریس قرار دارد. این شیرینی فروشی پاریس همیشه پر از عاشقان کیک و شیرینی‌های خوشمزه است و علاوه بر اهالی محلی، گردشگرانی نیز که به دنبال تجربه یک طعم خوشمزه هستند به آن مراجعه می‌کنند.
پیشنهاد می‌کنیم شیرینی‌های roulé sesame این مغازه را امتحان کنید و طعم بینظیر آن همیشه در ذهن شما باقی بماند.
آدرس: Boulangerie Utopie, 20 rue Jean-Pierre Timbaud

BLÉ SUCRÉ

هتل Le Bristol یکی از معروف‌ترین هتل‌های لوکس پاریس است و طرفداران بسیاری دارد. اما سومین جایی که قصد داریم به عنوان یکی از شیرینی فروشی‌های پاریس معرفی کنیم، در این هتل نیست. فابریس له بوردات (Fabrice Le Bourdat) که زمانی سرآشپز بخش کیک و شیرینی این هتل بود، امروزه شیرینی فروشی خود را افتتاح کرده است و می‌تواند شما را با شیرینی‌های madeleine خود شگفت زده کند.
آدرس: Blé Sucré, 7 rue Antoine Vollon

Le Petit Grain - شیرینی فروشی‌های پاریس
Le Petit Grain

اگر دوست دارید در بین شیرینی‌های پاریس کروسان بادامی را امتحان کنید، شکی نیست که باید به مغازه Le Petit Grain سری بزنید. بسیاری از افراد، این مغازه را بهترین نام و شیرینی فروشی در پاریس می‌دانند و می‌توانید مطمئن باشید که از خوردن دسرهای خوشمزه آن پشیمان نخواهید شد.
آدرس: Le Petit Grain, 7 Rue Denoyez, 75020 Paris

[sc name=”highlight” text=”اگر دوست دارید در بین شیرینی‌های پاریس کروسان بادامی را امتحان کنید، شکی نیست که باید به مغازه Le Petit Grain سری بزنید” ]

تارت‌های فرانسوی شهرت بسیار زیادی در بین گردشگران دارند و نمی‌شود به پاریس سفر کرد اما آنها را امتحان نکرد. بعد از گشت و گذار و خرید در محله Marais می‌توانید در این مغازه که یکی از بهترین شیرینی فروشی‌های پاریس است و توسط دو خواهر اداره می‌شود توقف کنید و یک تارت خوشمزه، با هر طعمی که دوست داشته باشید را امتحان کنید. البته این شیرینی فروشی، یک چایخانه جذاب نیز دارد که می‌توانید کمی در آن استراحت کنید.
آدرس: Bontemps, 57 rue de Bretagne

 

KARAMEL

احتمالا از اسم این شیرینی فروشی بتوانید حدس بزنید که چه چیزی در انتظار شماست. این رستوران توسط یک آشپز حرفه‌ای به اسم نیکولاس هالوین (Nicolas Haelewyn) مدیریت می‌شود و شیرینی‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد که اکثر آنها با کارامل تهیه و تزئین می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حتما دسرهای گلابی کاراملی این مغازه را از دست ندهید زیرا مانند آن را در هیچکدام از شیرینی فروشی‌های پاریس پیدا نخواهید کرد.
آدرس: Karamel, 67 rue Saint-Dominique

ANGELINA
ANGELINA

ANGELINA

احتمالا نام کوه Mont-Blanc که دومین کوه بلند اروپا است را شنیده‌اید. اما باید بدانید که Mont-Blanc نام یک شیرینی معروف فرانسوی نیز هست و شیرینی فروشی ANGELINA از جمله بهترین شیرینی فروشی‌های پاریس برای تجربه این شیرینی است زیرا این مغازه خودش مبدع این نوع شیرینی بوده است و تا کنون دستور پخت آن تغییر نکرده است. و جالب است بدانید که مارسل پروست (Marcel Proust) و کوکو شانل (Coco Chanel) از مشتریان ثابت این مغازه بوده‌اند.
آدرس: Angelina, 226 rue de Rivoli

 

CHAMBELLAND

اگر به دنبال شیرینی بدون گلوتن (Gluten) هستید، شاید کار شما در میان خیل عظیم شیرینی فروشی‌های پاریس دشوار باشد. اما پیشنهاد ما این است که سری به محله جذاب و دوست داشتنی Oberkampf و شیرنی فروشی CHAMBELLAND بزنید. در این شیرینی فروشی تنها از گندم‌های بدون گلوتن طبیعی و ارگانیک استفاده می‌شود و برای فهمیدن کیفیت آن، باید حتما تارت‌های این شیرینی فروشی را امتحان کنید.
آدرس: Chambelland, 14 rue Ternaux

STOHRER
STOHRER

STOHRER

باورتان می‌شود در میان شیرینی فروشی‌های پاریس، فروشگاهی باشد که از سال 1730 تا به امروز باقی مانده باشد؟ شیرینی فروشی STOHRER دقیقا همان مغازه است. اما علاوه بر این سابقه طولانی، این شیرینی فروشی زادگاه شیرینی محبوب baba au rhum بوده است و خب منطقی است که بهترین نوع از این شیرینی را بتوانید در همینجا امتحان کنید.
آدرس: Stohrer, 51 rue Montorgueil

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.