با بهترین مراکز خرید تورنتو آشنا شوید

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


با بهترین مراکز خرید تورنتو آشنا شوید

با بهترین مراکز خرید تورنتو آشنا شوید

تورنتو بزرگترین شهر و مهمترین مقصد گردشگری کانادا است و دور از انتظار نیست که مراکز خرید تورنتو کانادا نیز به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر شناخته شوند. تورنتو کلانشهری مدرن و پیشرفته است و مراکز خرید در تورنتو نیز همین ویژگی شهر را به ارث برده‌اند.
گشت و گذار در مراکز خرید شهر تورنتو بسیار لذتبخش است و می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم سازد. فروشگاه‌های بزرگی که جدیدترین و بهترین محصولات را به فروش می‌رسانند و علاوه بر آن، یک مرکز تفریحی نیز به شمار می‌روند.
اگر شما نیز قصد دارید با تور کانادا به تورنتو سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این مقاله از وبلاگ ققنوس، بهترین مراکز خرید تورنتو را برای شما معرفی کرده‌ایم.

[lwptoc]

Queen Street West
Queen Street West

Queen Street West

خیابان Queen Street West یکی از خیابان‌های اصلی تورنتو است که از شرق تا غرب تورنتو کشیده شده است. محله‌های مختلفی در راستای این خیابان قرار دارند که هر کدام جو خاص خود و فروشگاه‌های منحصر به فردی را دارند و به همین دلیل، Queen Street West یکی از برترین مراکز خرید تورنتو به شمار می‌رود.
اگرچه Queen Street West از مراکز خرید ارزان در تورنتو نیست، اما در این خیابان می‌توانید انواع مختلفی از فروشگاه‌های لباس و پوشاک، وسایل منزل و دکوراسیون، لوازم آرایشی و بهداشتی را پیدا کنید. ضمن اینکه وجود تعداد زیادی رستوران و کافه در این خیابان باعث شده است تا قدم زدن در خیابان Queen Street West به تفریح اهالی تورنتو و همچنین گردشگران این شهر تبدیل شود.

Toronto Eaton Centre - مراکز خرید تورنتو
Toronto Eaton Centre

Toronto Eaton Centre

به احتمال زیاد مرکز خرید Toronto Eaton Centre از مشهورترین و بهترین مراکز خرید در تورنتو است که نام آن شهرت جهانی دارد. Toronto Eaton Centre بزرگترین مرکز خرید در شرق کانادا و یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری در تورنتو به شمار می‌رود.
سالانه بیش از یک میلیون نفر از این مجموعه بازدید می‌کنند تا محصولات مورد نیاز خود را از 230 فروشگاهی که در این مرکز خرید قرار دارد خریداری کنند. تنوع فروشگاه‌ها و محصولات ارائه شده در این مجموعه باعث شده است تا Toronto Eaton Centre به یکی از بهترین مراکز خرید در تورنتو کانادا بدل شود.
همچنین این مجموعه با داشتن 9 رستوران و امکانات تفریحی دیگر، از هیجان انگیزترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید تورنتو به شمار می‌رود که می‌توانید برای گذران اوقات فراغت به آن سر بزنید.

Sherway Gardens
Sherway Gardens

Sherway Gardens

اگر دوست دارید برای خرید و رفتن به یکی از مراکر خرید در تورنتو کمی از مرکز شهر فاصله بگیرید، مرکز خرید Sherway Gardens بهترین انتخاب شما خواهد بود. این مجموعه در سال 1971 افتتاح شده و با توسعه و گسترش مداوم، امروزه به یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید شهر تورنتو بدل شده است.
در این مرکز خرید بزرگ و مدرن، تعداد زیادی فروشگاه عرضه پوشاک و محصولات آرایشی وجود دارد که جدیدترین و باکیفیت‌ترین تولیدات شرکت‌های کانادایی را عرضه می‌کنند. اما باید بدانید Sherway Gardens علاوه بر اینکه یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید پوشاک در تورنتو است، یک بازارچه محلی نیز دارد. این بازارچه روزهای جمعه از ساعت 8 صبح الی 14 فعال است و تازه‌ترین محصولات طبیعی و کشاورزی را به فروش می‌رساند.

Yorkdale Shopping Centre
Yorkdale Shopping Centre

Yorkdale Shopping Centre

زمانی که Yorkdale Shopping Centre در سال 1964 افتتاح شد نه تنها یکی از برترین مراکز خرید در کانادا بود، بلکه بزرگترین مرکز خرید دنیا نیز به شمار می‌رفت. اگرچه در حال حاضر این مجموعه این افتخار را از دست داده است، اما همچنان یک بهشت رویایی برای عاشقان خرید و پاساژگردی به شمار می‌رود.
این مجموعه که یکی از مهمترین مركز خريد هاي تورنتو به شمار می‌رود، پر از فروشگاه‌های مدرن و شیکی است که می‌توانید جدیدترین ترندهای مد کانادایی را از آنها خریداری کنید. همچنین لذت خوردن یک وعده غذایی کانادایی در فود کورت این مرکز خرید می‌تواند خاطره‌ای ماندگار از تور کانادا باشد.

 

[sc name=”highlight” text=”زمانی که Yorkdale Shopping Centre در سال 1964 افتتاح شد نه تنها یکی از برترین مراکز خرید در کانادا بود، بلکه بزرگترین مرکز خرید دنیا نیز به شمار می‌رفت” ]

 

Kensington Market - مراکز خرید تورنتو
Kensington Market

Kensington Market

تورنتو شهر محله‌های جذاب با فرهنگ‌های مختلف است و اکثر آنها بازاری اختصاصی دارند. اما در میان تمامی این بازارهای محلی، شاید بازار Kensington Market جذابترین و خاص‌ترین بازار محلی تورنتو باشد. این منطقه که یکی از قدیمی‌ترین محلات تورنتو است، محل زندگی اقدام مختلفی مانند ایرلندی‌ها، اسکاتلندی‌ها، مهاجران اروپایی، لاتین‌ها، چینی‌ها و … بوده است. حتی هنوز می‌توان ساختمان‌های دوران ویکتوریا را در گوشه و کنار این محله پیدا کرد.
فروشگاه‌های مختلفی در این محله حضور دارند که متنوع‌ترین و خاص‌ترین محصولات را به فروش می‌رسانند و شاید مانند آن را در هیچ کجای دیگری از شهر بزرگ تورنتو پیدا نکنید. در واقع Kensington Market از مراکز خرید ارزان تورنتو است و می‌توانید با خیال راحت در مغازه‌های آن بچرخید.
ضمن اینکه در این بازار سنتی و دوست داشتنی، تعداد زیادی رستوران مکزیکی و آمریکای جنوبی قرار دارد و می‌توانید یک وعده غذای بینظیر را امتحان کنید.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.