10 روز کره جنوبی (EK2012)

۱۰ روز کره جنوبی (EK2012)

هزینه ریالی + 4690 یورو

۴ شب سئول + ۳ شب جزیره جیجو + ۲ شب بوسان

هتل سئول: Lotte World Hotel Seoul

هتل جیجو: Lotte Hotel Jeju

هتل بوسان: Westin Chosun Busan

تاریخ حرکت : 0۲ فروردین 1403

کلاس تور :

توضیحات


سئول، پایتخت کره جنوبی، کلان شهر بزرگی است که در آن آسمان خراش های مدرن، متروهای پیشرفته و فرهنگ پاپ با معابد، کاخ ها و بازارهای خیابانی بودایی ملاقات می کنند. جاذبه‌های قابل توجه عبارتند از آینده‌نگر Dongdaemun Design Plaza، سالن همایش با معماری منحنی و پارک روی پشت‌بام. کاخ Gyeongbokgung که زمانی بیش از 7000 اتاق داشت. و معبد جوگیسا، محل درختان باستانی ملخ و کاج.

 

جزیزه جیجو در کره جنوبی در تنگه کره است. این شهر به‌خاطر استراحتگاه‌های ساحلی و چشم‌انداز آتشفشانی از دهانه‌ها و لوله‌های گدازه غار مانندش شناخته شده است. کوه هالاسان، آتشفشان خاموش، دارای مسیرهای پیاده‌گردی، دریاچه دهانه‌ای در قله 1950 متری و معبد گوانئومسا در نزدیکی آن است. سیستم لوله گدازه Geomunoreum شامل غار Manjanggul به طول 7 کیلومتر است که قرن ها پیش زمانی که هالاسان هنوز فعال بود ایجاد شد.

 

بوسان، شهر بندری بزرگ در کره جنوبی، به خاطر سواحل، کوه ها و معابدش شناخته شده است. ساحل شلوغ Haeundae دارای آکواریوم Sea Life، به‌علاوه میدان مردمی با بازی‌های سنتی مانند طناب کشی است، در حالی که ساحل Gwangalli بارها و چشم‌اندازهای زیادی از پل الماس مدرن دارد. معبد بئومئوسا، یک زیارتگاه بودایی که در سال 678 پس از میلاد تأسیس شد، در پایه کوه Geumjeong قرار دارد که دارای مسیرهای پیاده روی است.

درباره تور


تور
۱۰ روز کره جنوبی (EK2012)
قیمت

قیمت دو تخته بزرگسال: هزینه ریالی + 4690 دلار

قیمت یک تخته بزرگسال: هزینه ریالی + 7740 دلار

قیمت کودک با تخت (۲ تا ۱۱ سال): هزینه ریالی + 3750 دلار

قیمت نوزاد (تا ۲ سال): هزینه ریالی + 470 دلار

قیمت تخت اضافه: هزینه ریالی + 4455 دلار

کلاس تور
Grand Luxury
طول سفر
۱۰ روز
شهرهای مورد بازدید
۴ شب سئول + ۳ شب جزیره جیجو + ۲ شب بوسان
خدمات تور

قيمت تور شامل خدمات زير است :

بليت رفت و برگشت هواپيما

اقامت در هتل  های ۵ ستاره در اتاق های دونفره (صبحانه کامل)

ديدار از جاذبه های گردشگری هر شهر طبق برنامه تور

وروديه محل های مورد بازديد و پيش بينی شده در برنامه تور و انتقال از فرودگاه ها به هتل ها و بالعكس

عوارض فرودگاه های خارج از كشور

همراهی راهنمای ايرانی و محلی در طول سفر

هزينه های باربری در هتل ها

اخذ ويزای گروهی يا انفرادی و بيمه مسافرتی

انعام راننده و راهنمای محلی

مالیات شهری هر شب بابت اقامت در هتل های مختلف (City Tax)

تاریخ حرکت
0۲ فروردین 1403
تاریخ برگشت
۱۲ فروردین 1403

مسیر حرکت


۴ شب سئول (۴ گشت نیم روز)
بازدید از Blue House یا Presidential House
این کاخ ماهیتی شبیه به کاخ سفید دارد و در حقیقت از طرح کاخ سفید واشنگتن برای ساخت این بنا استفاده شده است. کاخ آبی در باغ سلطنتی امپراتوری Joseon و براساس سنت‌های تاریخی- فرهنگی مردم کره ساخته شده است اگرچه از نماد و جاذبه های مدرن نیز بی‌بهره نیست. وجود درختان انبوه در اطراف این مجموعه و کوه مرتفعی در پشت آن، نمایی منحصربه فرد و زیبا بدان بخشیده است. به طور کلی مجموعه کاخ آبی شامل دفتر رسمی رییس‌جمهور، اداره تشریفات، تالار کنفرانس و دبیرخانه هیئت دولت است که در فضایی بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع بنا شده است.

بازدید از Gyeongbok Palace
کاخ جیونگ بوک یکی از شاهکارهای واقعی شهر سئول است. این کاخ در حقیقت کاخ اصلی از چهار کاخ بزرگ سلطنتی به شمار می رود. متاسفانه بخش زیاد اين کاخ توسط امپراتورهای ژاپن از بین رفته است، اما با بازسازی‌های صورت گرفته توانسته شکوه گذشته خود را بازیابد. این کاخ یکی از زیباترین کاخ‌های کره است و در بیشتر لیست‌های گردشگری در صدر جدول قرار می‌گیرد. جيونگ بوك كه در دهه پاياني قرن چهاردهم ساخته شده مکان مناسبی برای کسب اطلاعات درباره سنت معماری و آداب و رسوم باستانی این کشور است.

National folk Museum (موزه ملی مردمی)
این موزه در 8 نوامبر 1954 توسط دولت آمریکا ساخته و در 25 آوریل 1946 بازگشایی شد. این موزه دارای اشیاء تاریخی ست که زندگی سنتی مردم سئول را به نمایش می گذارند.
بازدید عبوری از Seoul N Tower و گشت در منطقه Myeongdong که شامل مراکز خرید و توریستی بسیار می باشد.
برج سئول به ارتفاع 236.7 متر بر روی تپه نامسان (ارتفاع 243 متر) واقع شده که چشم اندازی بی نظیر از سئول و مناطق مجاور در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد. این برج با نورپردازی فوق العاده در ساعات مختلف شب به رنگ های متفاوتی دیده میشود. همچنین در مناسبت های خاص نورپردازی های ویژه ای را بر بدنه برج نظاره گر خواهید بود.

 

بازدید از Korean folk village
که دهکده محلی بازسازی شده قدیمی در کره است. این دهکده بازسازی شده شامل خانه های کره ای سنتی، رستوران های کره ای و مغازه های صنعتگرانی ست که هنوز صنایع را به شیوه سنتی تولید می کنند.
اگر شما به فرهنگ کهن و سنتی علاقه مند باشید، این دهکده حتما شما را به خود جذب می کند. دهکده محلی کره ای در نزدیکی سئول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی ست. همه روزه نمایش های گوناگون شامل ازدواج سنتی ، اسب سواری و …. در ساعت های خاصی برگزار می شود.

بازدید از شهربازی Everland: مجموعه اورلند شامل یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا، بازارهایی به سبک فرانسوی، ایتالیایی و …. و همچنین باغ وحش است. این شهر بازی بزرگترین شهربازی کره جنوبی و به عنوان سیزدهمین پارک تفریحی جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شده که از جاذبه‌های اصلی آن می‌توان باغ وحش و یک پارک آبی به نام خلیج کارائیب (Caribbean Bay) را نام برد.

 

 

۳ شب جیجو (۲ گشت نیم روز)
جزیره جیجو (Jeju island) بزرگترین جزیره آتشفشانی کره جنوبی ست. این مقصد توریستی فوق العاده با هوایی معتدل و ملایم، سواحل زیبا، آبشارها ، صخره ها و غارهای متعدد یکی از جذاب ترین نقاط کره جنوبی به شمار می رود. این جزیره با داشتن مناظر منحصر به فرد به عنوان میراث جهانی از طرف سازمان یونسکو انتخاب شده است. همچنین اخیرا گواهینامه جهانی ژئوپارک را کسب کرده و به عنوان یکی از عجایب هفتگانه طبیعت شناخته شده است.
بازدید از پارک Hallim Park، Suwolbong، صخره Yongmory، و آبشار Cheonjeyeon
قله Suwolbong در غربی ترین نقطه جزیره جیجو واقع شده است. این قله 77 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده و به اقانوس دید داردو توسط زمین های سبز محاصره شده است.
بازدید از Seongeup Folk Village: این روستا در دامنه کوه Halla در جزیره جیجو قرار گرفته و شهر کوچکی با فرهنگ های بسیار متفاوت است.
بازدید از قله Seongsan Ilchulbong و غار Manjang که هر دو در میراث جهانی یونسکو قرار دارند.
بازدید از موزه خطای دید Trick Art Museum: این موزه که اولین موزه هنرهای تجسمی در کره جنوبی ست در شهر Seogwipo در نزدیکی Seongeup Folk Village قرار دارد. تمامی نقاشی ها و تصویرهای موجود در این موضوع بصورت سه بعدی طراحی شده است.

 

 

۲ شب بوسان (۱ گشت نیم روز)
بوسان دومین شهر بزرگ کرۀ جنوبی ست. این شهر در بزرگترین ناحیه ‏صنعتی کرۀ جنوبی به نام «منطقه اقتصادی جنوب شرقی» واقع شده است. بوسان شهری فرهنگی، آموزشی و مرکز اقتصادی در ‏منطقه به شمار می رود و بزرگترین شهر بندری کرۀ جنوبی است. این شهر در جنوب شرقی شبه جزیره کره قرار دارد.‏
‏‏ این شهر طولانی ترین خط ساحلی و بلندترین رودخانۀ کره را دارد.

– دیدار از گورستان (The UN Memorial Cemetery): این گورستان شامل مقبره های سربازان کشته شده از 16 کشور جهان در طول جنگ سال های 1953-1950 است.
– گشت در بازار ماهی ‏Jagalchi‏ که از دیگر جاذبه های بوسان است و می توان در آن انواع غذاهای دریایی و ‏آبزیان را مشاهده کرد.

– بازدید از برج بوسان (Busan Tower)

بازگشت به سئول و بازدید از خیابان Insadong

 

 

۴ شب سئول
۳ شب جزیزه جیجو
۲ شب بوسان

 

 

مدت زمان گشت نیم روز: ۴ ساعت از هتل به هتل
مدت زمان گشت تمام روز: ۸ ساعت از هتل به هتل

 

برنامه ی فوق طبق برنامه ی اولیه کارگزار تهیه و تنظیم شده است و احتمال جابجایی یا حذف گشت‌ها بنا برشرایط جوی و یا شرایط خاص شهر مورد نظر، احتمال تغيیر هتل‌ها در شرایط بسیار اظطراری و همچنین حذف، کم یا زیاد شدن تعداد وعده‌های غذایی وجود دارد.

 

با آرزوی سفری خوش
شرکت جهانگردی و خدمات گردشگری ققنوس

 

 

کوله پشتی یا ساک دستی، برنامه سفر، نقشه و یا اپلیکیشن مناسب ، کاور چمدان و قفل کوچک مخصوص ساک، تگ چمدان ، کفش مخصوص پیاده‌روی و همچنین دمپایی پلاستیکی ، صندل، كوله يك روزه، ليوان شخصي، كلاه، عينك آفتابي، لباس مناسب با فصل، بالشت گردني ، به همراه داشتن عکس از صفحه اول پاسپورت – ویزا – بیمه نامه ، مسواک ، کرم ضد آفتاب ، usb  ، کابل

وهمچنین به همراه نداشتن این وسایل نیز الزامی میباشد :

  • اسپری ، ژل و ادکلن در ساک دستی
  • زیورآلات ، جواهرات ، ساعت قیمتی و تمامی وسایلی که جلب توجه میکند.
مدت زمان سفر زمان رسیدن زمان شروع حرکت مقصد مبداء تاریخ حرکت کد پرواز
2:10 21:20 18:40 DXB IKA 21MAR2024 EK980
8:20 16:50 03:30 ICN DXB 22MAR2024 EK322
1:10 12:40 11:30 CJU GMP 26MAR2024 KE1085
1:00 12:30 11:30 PUS CJU 29MAR2024 7C572
ICN PUS 31MAR2024 (زمینی) SURFACE
9:30 04:25+1 23:55 DXB ICN 31MAR2024 EK323
2:10 09:25 07:45 IKA DXB 01APR2024 EK971

مدارک شناسائی
1 .گذرنامه
• اصل گذرنامه امضا شده با حداقل شش ماه اعتبار پس از اتمام سفر به همراه دو صفحه ی خالی رو به رو هم
• اصل تمامی گذرنامه های باطله
2 .عکس
•3 قطعه عکس 4/5 * 3/5 رنگی با پشت زمینه سفید, بیش از شش ماه از گرفتن عکس نگذشته باشد و مشابه عکس گذرنامه و ویزاهای قبلی نباشد.
3 .اصل و ترجمه شناسنامه

 

مالی و دارائی
1 .اصل و ترجمه سند ملکی
2 .مدارک مالی
• گواهی تمکن و گردش شش ماهه حساب های بانکی با ذکر نام به زبان انگلیسی به همراه تلفن و آدرس بانک از امور بین الملل با مهر برجسته بانک مربوطه در صفحه A4
• زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر یک هفته قبل از تحویل مدارک به سفارت باشد.

 

اصل و ترجمه مدارک شغلی
1 .پزشکان: جواز مطب با تاریخ به روز رسانی شده, کارت نظام پزشکی
• پزشکان مشغول در بیمارستان: نامه اشتغال به کار روی سربرگ به همراه مهر و امضا سازمان یا حکم کارگزینی, سه فیش حقوقی اخیر و سابقه بیمه تامین اجتماعی
2 .وکلا: پروانه وکالت
3 .مشاغل دولتی: حکم کارگزینی یا (گواهی اشتغال به کار روی سربرگ شرکت و مهر و امضا مدیر عامل با ذکر سمت و سابقه, میزان حقوق و ذکر تاریخ و تائید مرخصی) آخرین فیش حقوقی و سابقه بیمه تامین اجتماعی
4 .بازنشسته ها: حکم بازنشستگی, آخرین فیش واریزی
5 .مشاغل غیر دولتی: گواهی اشتغال به کار روی سر برگ شرکت با مهر و امضا مدیر عامل, فیش حقوقی , سابقه بیمه تامین اجتماعی
6 .خویش فرما: جواز کسب, آخرین آگهی تغییرات, آگهی تاسیس به روز شده
7 .مدرس, اساتید دانشگاه: حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار روی سر برگ و مهر سازمان مربوطه, آخرین فیش حقوقی , سابقه بیمه تامین اجتماعی
8 .دانشجو یا دانش آموز: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل با ذکر تاریخ و تائید مرخصی
9 .در صورتی که مسافر نیاز به حمایت مالی برای تامین مخارج سفر دارد, اصل و ترجمه مدارک مالی, شغلی و شناسایی برای اثبات نسبت شخص حمایت کننده و مسافر الزامی است.
10 .برای بانوان شاغل که قصد سفر به اتحادیه شنگن بدون همسر را دارند, ارائه اصل و ترجمه مدارک مالی, شغلی و تعهدنامه تامین مخارج سفر از سوی همسر الزامی می باشد.

 

نکته
• کلیه مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی با مهر مترجم و از زمان تاریخ ترجمه ها حداکثر یک هفته قبل از تحویل مدارک به سفارت قابل قبول می باشد.
• برای فرزندانی که بدون یکی از والدین سفر می کنند یا ویزا معتبر دارند, ترجمه رضایتنامه محضری به زبان انگلیسی با تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه الزامی است.
• برای فرزندانی که یکی از والدین آنها فوت کرده اند, ارائه ترجمه گواهی فوت و رضایتنامه محضری سرپرست قانونی به زبان انگلیسی با تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه الزامی می باشد.
• مراجعه متقاضیان بالای 12 سال به سفارت جهت انگشت نگاری الزامی است.
• ارائه اصل مدارک به سفارت الزامی است.

*** هزینه دارالترجمه « به عهده مسافرین تور» می باشد ***

 

نکته بسیار مهم
داشتن گواهی سلامت برای افراد بالای 12 سال، مبنی بر تزریق 2 دز واکسن های مورد تایید کشور کره جنوبی (آسترازنکا، فایزر و مدرنا، سینوفارم، سینووک) و یا 1 دز جانسون برای کلیه متقاضیان ویزای کره جنوبی الزامی می باشد.

جهت دریافت گواهی سلامت به سایت www.salamat.gov.ir مراجعه و اطلاعات پاسپورت خود را در بخش ثبت نام کارت واکسن دیجیتال انگلیسی وارد نمایید.

مشاهده
Lotte Hotel World

Lotte Hotel World

  • سئولکره جنوبی
  • مرکز شهر
مشاهده
The Westin Chosun Busan

The Westin Chosun Busan

  • بوسانکره جنوبی
  • مرکز شهر