10 روز کرواسی-اتریش-چک (TK2019)

۱۰ روز کرواسی-اتریش-چک (TK2019)

هزینه ریالی + 2490 یورو

۳ شب زاگرب-گراتس + ۳ شب وین + ۳ شب پراگ–درسدن

هتل زاگرب: DoubleTree by Hilton Zagreb

هتل وین: Renaissance Wien Hotel

هتل پراگ: Hotel Royal Prague

تاریخ حرکت : 03 فروردین 1403

کلاس تور :

توضیحات


زاگرب پایتخت کرواسی است که در شمال بین کوه مدودنیکا (1035 متر) و رودخانه ساوا واقع شده است. زاگرب از قرون وسطی مرکز فرهنگی کشور بوده است و همچنان مقصدی عالی از نظر فرهنگی، هنری، تاریخی است… شهری زیبا در مقیاس انسانی، جالب مانند دوبرونیک یا اسپلیت، زاگرب. برای استراحت در شهر یا اقامت کوتاه مدت یا توقف چند روزه هنگام عبور از سواحل آدریاتیک ایده آل است . زاگرب شهری است واقعا آرام و در عین حال پر جنب و جوش، پر از زندگی، با جذابیت هایی که باید کم کم آن ها را کشف کنید و زمان را فراموش کنید.

 

وین پایتخت کشور اتریش و یکی از استان‌های نه‌گانه کشور اتریش محسوب می‌شود. این شهر بزرگ‌ترین شهر اتریش و نهمین شهر بزرگ در اتحادیه اروپا است. تا قبل از شروع قرن بیستم میلادی، وین بزرگ‌ترین شهر آلمانی زبان اروپا بود. پیش از شروع جنگ جهانی اول این شهر دو میلیون نفر جمعیت داشت. وین در شمال شرقی کشور اتریش و در نزدیکی رود دانوب قرار دارد. وین پایتخت جهانی موسیقی است و در تمام جهان شهر و زادگاه بسیاری از آهنگسازان و بزرگان موسیقی شناخته می‌شود. دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین که یک دانشگاه دولتی است، بزرگ‌ترین و معتبرترین دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین است.

 

پراگ، پایتخت جمهوری چک، توسط رودخانه ولتاوا به دو نیم شده است. این شهر با نام مستعار «شهر صد گلدسته»، به‌خاطر میدان شهر قدیمی، قلب هسته تاریخی‌اش، با ساختمان‌های رنگارنگ باروک، کلیساهای گوتیک و ساعت نجومی قرون وسطایی، که هر ساعت یک نمایش متحرک ارائه می‌دهد، شهرت دارد. پل چارلز عابر پیاده که در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد، با مجسمه‌های قدیسان کاتولیک پوشیده شده است.

درباره تور


تور
۱۰ روز کرواسی-اتریش-چک (TK2019)
قیمت

قیمت دو تخته بزرگسال: هزینه ریالی + 2490 یورو

قیمت یک تخته بزرگسال: هزینه ریالی + 4120 یورو

قیمت کودک با تخت (۲ تا ۱۱ سال): هزینه ریالی + 1990 یورو

قیمت نوزاد (تا ۲ سال): هزینه ریالی + 250 یورو

قیمت تخت اضافه: هزینه ریالی + 2365 یورو

کلاس تور
Luxury/Superior
طول سفر
10 روز
شهرهای مورد بازدید
۳ شب زاگرب-گراتس + ۳ شب وین + ۳ شب پراگ–درسدن
خدمات تور

قيمت تور شامل خدمات زير است :

بليت رفت و برگشت هواپيما

اقامت در هتل  5 و 4  ستاره در اتاق های دونفره (صبحانه کامل)

ديدار از جاذبه های جهانگردی هر شهر طبق برنامه تور

وروديه محل های مورد بازديد و پيش بينی شده در برنامه تور و انتقال از فرودگاه ها به هتل ها و بالعكس

عوارض فرودگاه های خارج از كشور

همراهی راهنمای ايرانی و محلی در روزهای بازديد

هزينه های باربری در هتل ها

اخذ ويزای گروهی يا انفرادی و بيمه مسافرتی

انعام راننده و راهنمای محلی

مالیات شهری هر شب بابت اقامت در هتل های مختلف (City Tax)

تاریخ حرکت
03 فروردین 1403
تاریخ برگشت
12 فروردین 1403

مسیر حرکت


۳ شب زاگرب (۱ گشت نیم روز + ۱ گشت نیم‌روز شهر گراتس Graz)
گشت پانورامیک شهر زاگرب شامل بازدید برج Kula Lotrscak و Gornji Grad
Kula Lotrscak: یک برج تاریخی واقع در شهر زاگرب، پایتخت کرواسی است. این برج در قسمت بالایی تپه Gradec واقع شده و به عنوان یکی از نمادهای شهر زاگرب شناخته می‌شود. برج Lotrscak در سال ۱۲۳۰ ساخته شده است و ابتدا برای حفاظت از شهر در برابر تهاجم‌های خارجی ساخته شده بود. این برج دارای ارتفاع حدود ۲۰ متر و یک ساعت بزرگ است که برای اولین بار در سال ۱۹۲۳ به آن نصب شد.از برج Lotrscak می‌توان به مناظری بسیار زیبا از شهر زاگرب دسترسی داشته باشید. همچنین، در برج یک موزه به نام “Museum of Broken Relationships” واقع شده است که این موزه یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی در شهر زاگرب است.
Gornji Grad: به معنی “شهر بالا” در زبان کرواتی است و به یکی از بخش‌های شهر زاگرب، پایتخت کرواسی، اشاره دارد. این منطقه در بخش تاریخی شهر قرار دارد و شامل بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر است.
در Gornji Grad، می‌توانید بسیاری از بناهای تاریخی شهر زاگرب را ببینید، از جمله کاخ‌ها و کلیساهای قدیمی، بازارهای سنتی و بسیاری از موزه‌های مهم. همچنین، قلعه Gornji Grad که در این منطقه واقع شده است، یکی از نمادهای شهر زاگرب به حساب می‌آید. به طور کلی، Gornji Grad یکی از محبوب‌ترین مناطق شهر زاگرب برای بازدیدکنندگان و توریست‌هاست و با فراوانی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی خود، برای هر کسی جذاب است.

گشت نیمروز شهر گراتس (Graz)
انتقال از پراگ به وین و در بین راه گشت پانورامیک نیمروزی در شهر گراتس (Graz)

 

 

۳ شب وین (۱ گشت نیمروز)
گشت شهر وین شامل بازدید از کاخ شونبرون (Palace Schoenbrunn) و بازدید از دانشگاه وین، ساختمان شهرداری و Opera House
کاخ شونبرون: این کاخ که در لغت به معنی بهار زیباست و اقامتگاه تابستانه امپراتور بوده که هم اکنون یکی از مهم ترین آثار تاریخی – فرهنگی مهم در کشور اتریش به شامر می آید. حالت ساختاری این بنا و باغ کاخ شونبرون که همانند کاخ بلودر در وین است، نمایانگر علایق و خصوصیات پی در پی پادشاهان Habsburg است و در سال 1960 میلای به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر وین شناخته شد. از این کاخ در زمان های قدیم به عنوان تفریحگاه و همچنین محل مناسبی برای شکار استفاده می شده است.بعد از مرگ پادشاه Ferdinand بنا به وصیت او این کاخ به زن دوم او رسید و مدت زمان زیادی را در این کاخ سپری کرد. این کاخ را خواهر خوانده کاخ ورسای شهر پاریس نیز خوانده‌اند.

 

 

۳ شب پراگ – درسدنDresden۱ (۲ گشت نیمروز)
گشت نیمروز شهر درسدن: شامل بازدید از Palace Royal و کلیسای جامع درزدن Dresden Cathedral
درسدن ( Dresden ): شهر درسدن آلمان، درسدن آلمان مرکز و دومین شهر بزرگ زاکسون (ایالت ساکسونی) است. شهر درسدن در کرانه رود البه و در نزدیکی مرز کشور جمهوری چک واقع شده است. این شهر در مساحتی حدود سیصد و بیست و نه کیلومتر مربع و در ارتفاع صد و سیزده متری از سطح دریا جدا شده است. این منطقه دارای پانصد و پنجاه و یک هزار نفر جمعیت شهری و نهصد و هشتاد هزار نفر جمعیت روستایی است که در سال ۱۲۰۶ در شرق آلمان بنا نهاده شده است.
پراگ (Prague): پراگ به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناحته شده است. شهری با آثار معماری بسیار زیبا و رودخانه عریضی به نام والتاوا که از مرکز شهر می گذرد و پل معروف چارلز که روی آن قرار دارد. این شهر در نقطه ی اتصال یکی از مهم ترین مسیر های تجاری اروپا ساخته شده و در قلب جغرافیایی اروپا جای گرفته است.
گشت شهر پراگ شامل بازدید از مجموعه ی کاخ های سلطنتی شامل St. Vitus Cathedral کلیسای جامع سنت ویتوس ، Royal Old Palace، کلیسای بازیلیک St George Basilica و گلدین لین Lane Golden به همراه Castle – Dalivorka
کلیسای بازیلیکا: این بنا که به کلیسای طلایی نیز معروف است، بطور کامل با سنگ مرمر و گچ طلا پوشیده شده است. بازدید عبوری از قلعه ی پراگ castle Prague بافت قدیمی شهر و پل معروف چارلز Bridge Charles و سایر خیابان های اصلی و مراکز دیدنی قلعه ی پراگ castle Pragueکه درقرن ۹ ميلادی ساخته شده، برترین جاذبه‌ی توریستی شهر پراگ است. اين قلعه از سال ۱۱۵۸ به عنوان محل استقرار پادشاهان اين كشور مورد استفاده قرار گرفت و امروز به عنوان محل اقامت رئيس حكومت جمهوری چک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پل چارلز: قدیمی‌ترین پل پراگ که زمانی تنها پل موجود بر روی رود میانی شهر بوده و حالا یکی از جاذبه‌های اصلی پراگ محسوب می شود. این پل در سال 1357 میلادی ساخته شده و 650 سال قدمت دارد و تا سال 1841 تنها پل پراگ بوده است.

 

 

۳ شب زاگرب-گراتس (۱ گشت تمام روز + ۱ گشت نیمروز شهر گراتس Graz)
۳ شب وین (۱ گشت نیمروز)
۳ شب پراگ – درسدن (۲ گشت نیم روز)
۱ وعده غذا

 

 

مدت زمان گشت نیم روز: ۴ ساعت از هتل به هتل
مدت زمان گشت تمام روز: ۸ ساعت از هتل به هتل

 

برنامه‌ی فوق طبق برنامه‌ی اولیه کارگزار تهیه و تنظیم شده است و احتمال جابجایی یا حذف گشت‌ها بنا برشرایط جوی و یا شرایط خاص شهر مورد نظر، احتمال تغيیر هتل‌ها در شرایط بسیار اظطراری و همچنین حذف، کم یا زیاد شدن تعداد وعده‌های غذایی وجود دارد.

 

 

با آرزوی سفری خوش
شرکت جهانگردی و خدمات گردشگری ققنوس

 

 

کوله پشتی یا ساک دستی، برنامه سفر، نقشه و یا اپلیکیشن مناسب ، کاور چمدان و قفل کوچک مخصوص ساک، تگ چمدان ، کفش مخصوص پیاده‌روی و همچنین دمپایی پلاستیکی ، صندل، كوله يك روزه، ليوان شخصي، كلاه، عينك آفتابي، لباس مناسب با فصل، بالشت گردني ، به همراه داشتن عکس از صفحه اول پاسپورت – ویزا – بیمه نامه ، مسواک ، کرم ضد آفتاب ، usb  ، کابل

وهمچنین به همراه نداشتن این وسایل نیز الزامی میباشد :

  • اسپری ، ژل و ادکلن در ساک دستی
  • زیورآلات ، جواهرات ، ساعت قیمتی و تمامی وسایلی که جلب توجه میکند.
مدت زمان سفر زمان رسیدن زمان شروع حرکت مقصد مبداء تاریخ حرکت کد پرواز
3:25 05:10 02:15 IST IKA 22MAR2024 TK875
2:10 08:20 08:10 ZAG IST 22MAR2024 TK1053
(GRZ) VIE ZAG 25MAR2024  (زمینی) SURFACE
(DRS) PRG VIE 28MAR2024  (زمینی) SURFACE
2:40 22:50 19:10 IST PRG 31MAR2024 TK1770
3:00 06:35 03:05 IKA IST 01APR2024 TK870

مدارک شناسائی
1 .گذرنامه
• اصل گذرنامه امضا شده با حداقل شش ماه اعتبار پس از اتمام سفر و همچنین داشتن حداقل دو صفحه ی خالی رو به روی هم
• اصل گذرنامه های باطله
2 .عکس
3 قطعه عکس 4/5* 3/5 با زوم ۷۰% ،رنگی با پشت زمینه سفید، بیش از شش ماه از گرفتن عکس نگذشته باشد و مشابه عکس گذرنامه و ویزاهای قبلی نباشد.
3 .اصل و ترجمه شناسنامه
• همراه داشتن اصل شناسنامه تمامی اعضای خانواده در هر رده سنی در هنگام مراجعه به سفارت الزامی می باشد.

 

مالی و دارائی
1 .مدارک مالی
• گواهی تمکن و گردش سه ماهه حساب های بانکی با ذکر نام به زبان انگلیسی با مهر برجسته و امضا بانک مربوطه در صفحه های A۴
• زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر ۱۰ روز قبل از تحویل مدارک به سفارت باشد.

 

اصل و ترجمه مدارک شغلی
1. پزشکان: پروانه مطب با تاریخ به روز, کارت نظام پزشکی
• پزشکان مشغول در بیمارستان: نامه اشتغال به کار روی سربرگ به همراه مهر و امضا سازمان یا حکم کارگزینی, سه فیش حقوقی اخیر و سابقه بیمه تامین اجتماعی
2. وکلا: پروانه وکالت
3. مشاغل دولتی: حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار روی سربرگ شرکت و مهر و امضا مدیر عامل با ذکر سمت و سابقه, میزان حقوق و ذکر تاریخ و تائید مرخصی، سه فیش حقوقی اخیر و سابقه بیمه تامین اجتماعی
۴. بازنشسته ها: حکم بازنشستگی, آخرین فیش واریزی
۵. مشاغل غیر دولتی: گواهی اشتغال به کار روی سر برگ شرکت با مهر و امضا مدیر عامل، سه فیش حقوقی اخیر، سابقه بیمه تامین اجتماعی
۶. خویش فرما: جواز کسب، آخرین آگهی تغییرات، آگهی تاسیس به روز شده
7. مدرس، اساتید دانشگاه: حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار روی سر برگ و مهر سازمان مربوطه، سه فیش حقوقی اخیر، سابقه بیمه تامین اجتماعی
8. دانشجو یا دانش آموز: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل با ذکر تاریخ و تائید مرخصی
9. در صورتی که مسافر نیاز به حمایت مالی برای تامین مخارج سفر دارد، اصل و ترجمه مدارک مالی، شغلی و شناسایی برای اثبات نسبت شخص حمایت کننده و مسافر الزامی است.
۱۰. برای بانوان شاغل که قصد سفر به اتحادیه شنگن بدون همسر را دارند، ارائه اصل و ترجمه مدارک مالی، شغلی و تعهدنامه تامین مخارج سفر از سوی همسر الزامی می باشد.

 

نکته
• کلیه مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی با مهر مترجم و از زمان تاریخ ترجمه ها حداکثر دو هفته از تحویل مدارک به سفارت قابل قبول می باشد.
• ارائه نامه کتبی گارانتی در خصوص پرداخت هزینه سفر و هزینه های احتمالی از سوی سرپرست خانواده برای تمامی اعضای خانواده
• برای فرزندانی که بدون یکی از والدین سفر می کنند یا ویزای معتبر دارند، ترجمه رضایتنامه محضری به زبان انگلیسی با تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه الزامی است.
• برای فرزندانی که یکی از والدین آنها فوت کرده‌اند، ارائه ترجمه گواهی فوت و رضایتنامه محضری سرپرست قانونی به زبان انگلیسی با تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه الزامی می باشد.
• مراجعه متقاضیان بالای 12 سال به سفارت جهت انگشت نگاری الزامی است.

 

نکته بسیار مهم
داشتن گواهی سلامت برای افراد بالای 12 سال، مبنی بر تزریق 2 دز واکسن های مورد تایید کشور کرواسی (آسترازنکا، فایزر و مدرنا،سینوفارم) و یا 1 دز جانسون برای کلیه متقاضیان ویزای کرواسی الزامی می باشد.
در صورتی که از تزریق دز دوم بیش از ۵ ماه گذشته باشد (در زمان سفر)، تزریق دز سوم الزامی می باشد.

جهت دریافت گواهی سلامت به سایت www.salamat.gov.ir مراجعه و اطلاعات پاسپورت خود را در بخش ثبت نام کارت واکسن دیجیتال انگلیسی وارد نمایید.

*** هزینه دارالترجمه « به عهده مسافرین تور» می باشد ***

مشاهده
Hotel Royal Prague

Hotel Royal Prague

  • پراگچک
  • مرکز شهر
مشاهده
DoubleTree by Hilton Zagreb

DoubleTree by Hilton Zagreb

  • زاگربکرواسی
  • مرکز شهر
مشاهده
Renaissance Wien Hotel

Renaissance Wien Hotel

  • اتریشوین
  • مرکز شهر