۱۱ روز برزیل (EK2008)

۱۱ روز برزیل (EK2008)

هزینه ریالی+ 3890 دلار

1 شب سائو پائولو + 4 شب آبشار ایگواسو + 4.۵ شب ریو دو ژانیرو

هتل سائوپائولو: Tivoli Mofarrej

هتل آبشار ایگواسو: Bourbon Cataratas Convention

هتل ریودوژانیرو: Miramar by Windsor Hotel

تاریخ حرکت : 0۱ فروردین 1403

کلاس تور :

توضیحات


سائوپائولو، مرکز مالی پرجنب‌وجوش برزیل، با موسسات فرهنگی متعدد و سنت‌های معماری غنی، در میان پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. ساختمان‌های نمادین آن از کلیسای جامع نئوگوتیک و آسمان‌خراش مارتینلی ۱۹۲۹ گرفته تا معمار مدرنیست اسکار نیمایر، ادیفیسیو کوپان، را در بر می‌گیرد. کلیسای Pátio do Colégio به سبک استعماری نشان‌دهنده جایی است که کشیشان یسوعی شهر را در سال 1554 تأسیس کردند.

 

آبشار ایگواسو آبشارهای رودخانه ایگوازو در مرز استان میسیونز آرژانتین و ایالت پارانا برزیل است. آنها با هم بزرگترین سیستم آبشار جهان را تشکیل می دهند. آبشارها رودخانه را به دو قسمت بالا و پایین ایگواسو تقسیم می کنند.

 

ریودوژانیرو شهری ساحلی بزرگ در برزیل است که به‌خاطر سواحل کوپاکابانا و ایپانما، مجسمه مسیح نجات‌دهنده ۳۸ متری بر فراز کوه کورکووادو و کوه شوگرلوف، قله‌ای گرانیتی با تله‌کابین‌ها به قله‌اش معروف است. این شهر همچنین به‌خاطر فاولاهای پراکنده (شهرک‌های شیبدار) معروف است. فستیوال پر سر و صدا کارناوال آن، با شناورهای رژه، لباس های پر زرق و برق و رقصندگان سامبا، بزرگترین جشنواره جهان محسوب می شود.

درباره تور


تور
۱۱ روز برزیل (EK2008)
قیمت

قیمت دو تخته بزرگسال: هزینه ریالی + 3890 دلار

قیمت یک تخته بزرگسال: هزینه ریالی + 6420 دلار

قیمت کودک با تخت (تا 11 سال): هزینه ریالی + 3110 دلار

قیمت نوزاد (تا ۲ سال): هزینه ریالی + 390 دلار

قیمت تخت  اضافه: هزینه ریالی + 3695 دلار

کلاس تور
Luxury
طول سفر
۱۱ روز
شهرهای مورد بازدید
1 شب سائو پائولو + 4 شب آبشار ایگواسو + 4.۵ شب ریو دو ژانیرو
خدمات تور

قيمت تور شامل خدمات زير است :

بليت رفت و برگشت هواپيما

اقامت در هتل  ۵ ستاره در اتاق های دونفره (صبحانه کامل)

ديدار از جاذبه های جهانگردی هر شهر طبق برنامه تور

وروديه محل های مورد بازديد و پيش بينی شده در برنامه تور و انتقال از فرودگاه ها به هتل ها و بالعكس

عوارض فرودگاه های خارج از كشور

همراهی راهنمای ايرانی و محلی در روزهای بازديد

هزينه های باربری در هتل ها

اخذ ويزای گروهی يا انفرادی و بيمه مسافرتی

انعام راننده و راهنمای محلی

مالیات شهری هر شب بابت اقامت در هتل های مختلف (City Tax)

تاریخ حرکت
0۱ فروردین 1403
تاریخ برگشت
۱۱ فروردین 1403

مسیر حرکت


۱ شب سائوپائولو (۱ گشت نیم روز)
سائوپائولو: بزرگ‌ترین شهر کشور برزیل است؛ و در جنوب شرقی برزیل قرار دارد. این شهر به چهارمین شهر بزرگِ جهان، از لحاظ جمعیت، تبدیل شده‌است.
این شهر مرکز ایالت سائو پائولو و از مراکز مهم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در برزیل و فراسوی آن است و بناها، پارک‌ها و موزه‌های مهمی چون یادمان آمریکای لاتین، موزه زبان پرتغالی، موزه هنر سائو پائولو و پارک ایبیراپوئرا را در خود جای داده‌است. تعدادی از بلندترین ساختمان‌های برزیل نیز ازجمله میرانته دواله، ایتالیا، آلتینو آرانتس، و برج شمالی آنسکوم در سائو پائولو قرار دارند. نام این شهر به افتخار پل مقدس نام‌گذاری شده و شعار شهر نیز به زبان لاتین «Non dvcor, dvco» است که به معنی «مرا راه نمی‌برند، رهبری در دست من است» می‌باشد. سائو پائولو آب‌وهوایی مرطوب و نیمه‌گرمسیری دارد. سائو پائولو به خاطر هوای متغیر خود «Cidade da Garoa» (شهر نم‌نم باران) نامیده شده و به خاطر غذاهای ویژه، معماری، ناوگان بزرگ بالگردها، و ازدحام ترافیکی‌اش مشهور است.
گشت پانورامیک نیم روز شهر سائوپائولو شامل بازدید گذری از نقاط مهم شهر مانند کلیسای جامع سی، میدان باغ کالج The Pateo do Colegio، پارک ایبیراپوئرا Ibirapuera Park، منطقه لوکس Jardins area و …می شود.

 

 

۴ شب آبشار ایوگواسو
آبشارهای برزیل: حدود ۱۵۰ میلیون سال پیش شکل گرفته‌اند، این منطقه از ۲۷۵ آبشار تشکیل شده است. بزرگترین آبشارها ۱۹ عدد هستند و تنها سه عدد آن‌ها در سمت برزیلی (فلوریانو، دئودورو و بنیامین کنستانت که نام‌های رئیس‌جمهوران سابق برزیل هستند) قرار دارند. ترتیب آبشارها بهترین چشم انداز را برای افرادی که منظره را از سمت برزیل مشاهده می‌کنند، فراهم می‌کند، به خصوص از آنجا که بیشتر آبشارها به سمت برزیل است. پس از یک منحنی نعلی شکل، رودخانه به سمت یک شکاف که توسط فرسایش ایجاد شده است، جریان پیدا می‌کند و دهانه‌ی شیطان را تشکیل می‌دهد. از آنجا، بخش بزرگی از آب به کانال اصلی رودخانه جریان می یابد. رودخانه ایگواسو در بخش بالای آبشارها ۱۲۰۰ متر عرض دارد و پس از آبشارها باریک می‌شود و به عرض ۶۵ متر می‌رسد. طول آبشارهای ایگواسو در سمت برزیلی ۸۰۰ متر و در سمت آرژانتینی ۱۹۰۰ متر است، که باعث می‌شود در کل عرضی حدوداً ۲۷۰۰ متر در شکلی نیم‌دایره‌ای داشته باشد. بستگی به حجم آب، تعداد آبشارها در آبشارهای ایگواسو می‌تواند از ۱۵۰ تا ۳۰۰ عدد تغییر کند. ارتفاع آبشارها از ۴۰ تا ۸۲ متر متغیر است. حجم متوسط رودخانه ۱۵۰۰ مترمکعب آب در ثانیه است که در مواقع خشکی به ۳۰۰ مترمکعب در ثانیه کاهش می‌یابد و در دوره‌های پر آبی به ۶۵۰۰ مترمکعب در ثانیه یا بیشتر افزایش می‌یابد.

 

 

۴.۵ شب ریودوژانیرو (۲ گشت نیم روز)
بازدید از تندیس مسیح:
تندیس مسیح مجسمه مشهوری است که در برزیل در شهر ریو دوژانیرو قرار دارد که مجسمه مسیح منجی نامیده می شود. این تندیس با ۳۹٫۶ متر بلندی در سال ۱۹۲۶ و در ارتفاع ۷۱۰ متری قله کوه کورکووادو ساخته شده‌است. مجسمه مذکور حالت ایستاده عیسی مسیح را در حالیکه دستان خود را کاملاً باز کرده‌است نشان می‌دهد که این حالت نشان دهنده پذیرش همه انسانها در آغوشش است.
بازدید از این مکان از ایستگاه قطار Cosme Velho ، جایی که راه‌آهن کاگ ( Cog ) همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۷:۰۰ عصر به سمت قله کوه Corcovado، مکانی که مجسمه قرار دارد می رود . از آنجا می‌توان از ارتفاع 700 متری به نمای ۳۶۰ درجه ی شهر ریو دو ژانیرو دست یافت و از جمله سواحل معروف آن مانند کوپاکابانا، ایپانما و لبلون و سواحل دیگر در نیتروئی را دید. در مسیرخود از قله به پایین ، از جنگل تیجوکا، بزرگترین جنگل شهری جهان، عبور خواهید کرد.

گشت نیم روز بازدید از قله شوگرلوف (Sugar Loaf) سوار بر تله کابین:
کوه شوگرلوف (Sugar Loaf ) نمادی جهانی از ریو دو ژانیرو است و صعود به قله این کوه با تله کابین شامل دو مرحله می شود:
مرحله اول که “مورو دا اورکا” نامیده می‌شود، ۲۲۰ متر از سطح دریا بلندی دارد. این کوه که روبه روی “قله شوگرلوف” قرار دارد، دیدی پانورامیک زیبا از خلیج گوانابارا را ارائه می‌دهد. مرحله دوم، صعود به کوه “ شوگرلوف “ است که ۳۹۵ متر از سطح دریا بلندی دارد و از یک طرف دیدی پانورامیکی نفس‌گیر از نمای شهر ریو دو ژانیرو را فراهم می‌کند و از سوی دیگر، منظره دریای آزاد پرشده از جزایر سبز که در آبی بی‌پایان آسمان گم می‌شود را در مقابل دید قرار میدهد.
توجه: تورها ممکن است به دلیل آب و هوا و شرایط دیگر تغییر کنند.

 

 

۱ شب سائوپائولو (۱ گشت تمام روز)
۴ شب آبشار ایگواسو
۴.۵ شب ریودوژانیرو (۲ گشت نیم روز)

 

 

مدت زمان گشت نیم روز: ۴ ساعت از هتل به هتل
مدت زمان گشت تمام روز: ۸ ساعت از هتل به هتل

 

برنامه‌ی فوق طبق برنامه‌ی اولیه کارگزار تهیه و تنظیم شده است و احتمال جابجایی یا حذف گشت‌ها بنا برشرایط جوی و یا شرایط خاص شهر مورد نظر، احتمال تغيیر هتل‌ها در شرایط بسیار اظطراری و همچنین حذف، کم یا زیاد شدن تعداد وعده‌های غذایی وجود دارد.

 

 

با آرزوی سفری خوش
شرکت جهانگردی و خدمات گردشگری ققنوس

 

 

کوله پشتی یا ساک دستی، برنامه سفر، نقشه و یا اپلیکیشن مناسب ، کاور چمدان و قفل کوچک مخصوص ساک، تگ چمدان ، کفش مخصوص پیاده‌روی و همچنین دمپایی پلاستیکی ، صندل، كوله يك روزه، ليوان شخصي، كلاه، عينك آفتابي، لباس مناسب با فصل، بالشت گردني ، به همراه داشتن عکس از صفحه اول پاسپورت – ویزا – بیمه نامه ، مسواک ، کرم ضد آفتاب ، usb  ، کابل

وهمچنین به همراه نداشتن این وسایل نیز الزامی میباشد :

  • اسپری ، ژل و ادکلن در ساک دستی
  • زیورآلات ، جواهرات ، ساعت قیمتی و تمامی وسایلی که جلب توجه میکند.
مدت زمان سفر زمان رسیدن زمان شروع حرکت مقصد مبداء تاریخ حرکت کد پرواز
2:05 07:05 04:30 DXB IKA 20MAR2024 EK978
15:15 17:20 09:05 GRU DXB 20MAR2024 EK261
1:50 19:25 17:30 IGU GRI 21MAR2024 G3 1172
2:00 19:15 17:15 GIG IGU 25MAR2024 G3 1895
13:40 23:35 02:55 DXB GIG 30MAR2024 EK248
2:10 03:00 01:20 IKA DXB 31MAR2024 EK977
مشاهده
Miramar by Windsor Hotel

Miramar by Windsor Hotel

  • برزیلریو دو ژانیرو
  • هتل ساحلی
مشاهده
Bourbon Cataratas do Iguaçu Thermas Eco Resort

Bourbon Cataratas do Iguaçu Thermas Eco Resort

  • آبشار ایگواسوبرزیل
  • حومه شهر
مشاهده
Tivoli Mofarrej

Tivoli Mofarrej

  • برزیلسائوپائولو
  • مرکز شهر