آشنایی با بهترین مراکز خرید هلند در شهرهای کشور لاله و آسیاب

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


آشنایی با بهترین مراکز خرید هلند در شهرهای کشور لاله و آسیاب

آشنایی با بهترین مراکز خرید هلند در شهرهای کشور لاله و آسیاب

اگرچه گشت و گذار در خیابان‌های آمستردام و سرزدن به مزارع گل لاله و آسیاب‌های بادی بخش مهمی از تور هلند است، اما نمی‌شود به این کشور سفر کرد و از مراکز خرید هلند بازدید نکرد. مراکز خرید هلند پای ثابت تورهای گردشگری این کشور است و تقریبا تمام افرادی که به این کشور سفر می‌کنند، به مراکز خرید کشور هلند نیز می‌روند تا سوغات هلند را خریداری کنند.
اگر شما نیز دوست دارید با مراکز خرید هلند آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید زیرا در این مقاله از وبلاگ ققنوس، تعدادی از بهترین مراکز خرید در هلند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

[lwptoc]

درباره مراکز خرید هلند

هلند کشور خرید کردن است و باران، باد و حتی طوفان نیز نمی‌تواند زندگی و خرید در هلند را متوقف سازد زیرا همیشه یک دلیل قوی برای خرید کردن در هلند وجود دارد. چه در فصل بهار و تابستان که اوج گردشگری هلند هستند به این کشور سفر کنید و چه در فصل پاییز و زمستان که فصل حراج در هلند و هنگام حراج کریسمس هلند هستند، مراکز خرید هلند می‌توانند شما را شگفت زده سازند.
کشور هلند طیف گسترده و متنوعی از مراکز خرید را برای شما ارائه می‌کند؛ از مراکز خرید و بازارهای روباز، تا خیابان‌های طولانی مملو از فروشگاه‌های برندهای معروف کشور هلند و یا بازارهای سرپوشیده و پاساژهای بزرگ. در این مراکز خرید هلند تقریبا می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را پیدا کنید؛ از لباس‌ها و لوازم آرایشی جدید و لوکس تا انواع لوازم منزل و سوغاتی‌های سنتی کشور هلند.
در ادامه تعدادی از بهترین مراکز خرید هلند در شهرهای مختلف این کشور را برای شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید بدون هیچ دردسری، بهترین تجربه از خرید و پاساژگردی را در تور هلند تجربه کنید.

لیدن
لیدن

لیدن (Leiden)

لیدن یکی از بهترین شهرهای هلند برای خرید و گشت و گذار در میان فروشگاه‌ها و مراکز خرید هلند است. لیدن بیش از 650 فروشگاه مختلف را در خود گردآورده است و به همین دلیل بسیاری معتقدند که این شهر، مهمترین شهر برای خرید از هلند است.
خیابان‌های Haarlemmerstraat و Breestraat بزرگترین مراکز خرید هلند در این شهر هستند و محبوب‌ترین فروشگاه‌ها را در خود جای داده‌اند. همچنین اگر به دنبال بوتیک‌های جذاب، گالری‌های هنری و اشیا آنتیک و حتی شیرینی‌های خوشمزه هستید، حتما سری به کوچه و پس کوچه‌های خیابان Pieterskwartier سر بزنید و بهترین لباس در هلند را تجربه کنید.

هارلم
هارلم

هارلم (Haarlem)

شهر هارلم که در غرب آمستردام قرار دارد، پیش از این 3 بار به عنوان بهترین شهر برای خرید در هلند انتخاب شده است. شهر هارلم بسیار متنوع است و تعدادی از جذاب‌ترین مراکز خرید هلند را در خود جای داده است. تقریبا هر سلیقه و نیازی که داشته باشید، می‌توانید حداقل یک فروشگاه جذاب و دوست داشتنی در هارلم پیدا کنید. بوتیک‌های امروزی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌های کوچک از جمله امکاناتی هستند که شهر هارلم برای پاساژگردها فراهم کرده است.
اگر به دنبال محصولات سنتی و صنایع دستی، از لباس و پوشاک تا جواهرات هستید، می‌توانید به خیابان Schagchelstraat سر بزنید که از بهترین مراکز خرید هلند در شهر هارلم است. همچنین خیابان‌های Grote Houtstraat و Gierstraat از دیگر اماکن شهر هارلم هستند که تعدادی از جذاب‌ترین فروشگاه‌های هلند را در خود جای داده‌اند.

 

[sc name=”highlight” text=”اگر به دنبال محصولات سنتی و صنایع دستی، از لباس و پوشاک تا جواهرات هستید، می‌توانید به خیابان Schagchelstraat سر بزنید که از بهترین مراکز خرید هلند در شهر هارلم است” ]

 

روتردام - مراکز خرید هلند
روتردام

روتردام (Rotterdam)

روتردام بزرگترین بندر اروپا و یکی از مهمترین شهرهای هلند است و طبیعی است که خرید و پاساژگردی بخش مهمی از فعالیت‌های گردشگری این شهر باشد. Koopgoot بهترین و مهمترین مرکز خرید روتردام هلند است و خیابان‌های Coolsingel و Lijnbaan نیز از دیگر مراکز خرید روتردام برای خرید لباس و پوشاک، لوازم ورزشی و … هستند.
اما علاوه بر این موارد، بد نیست در روتردام سری به Markthal نیز بزنید. Markthal بزرگترین بازار روتردام و یکی از مهمترین مراکز خرید هلند است که با معماری جذاب خود، یک جاذبه گردشگری تمام عیار نیز به شمار می‌رود. این مرکز خرید پر از دکه‌ها و غرفه‌های مختلف است که تازه‌ترین محصولات طبیعی و دامی هلند و غذاها و شیرینی‌های خوشمزه این کشور را به فروش می‌رسانند.

آمستردام
آمستردام

آمستردام (Amsterdam)

نمی‌شود از تور هلند گفت و به آمستردام اشاره‌ای نکرد. آمستردام یکی از بهترین شهرهای اروپا برای خرید و پاساژگردی است و مراکز خرید آمستردام می‌توانند شما را برای روزها سرگرم سازند. در سفر به این شهر زیبا، پیشنهاد می‌کنیم حتما از خیابان‌های Kalverstraat، Leidsestraat و PC Hooftstraat که از مهمترین مراکز خرید هلند هستند بازدید کنید. این خیابان‌ها پر از فروشگاه‌های پر زرق و برق، بوتیک‌های کوچک و پاساژهای بزرگ هستند.
همچنین توصیه می‌کنیم به خیابان Haarlemmerbuurt نیز سری بزنید که بیش از 235 مغازه و فروشگاه مختلف در کنار تعدادی کافه و رستوران جذاب را در خود جای داده است.

لاهه - مراکز خرید هلند
لاهه

لاهه (The Hague)

شهر لاهه پر از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید جذاب است که می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را از آنها خریداری کنید. مرکز شهر لاهه و اطراف ایستگاه مرکزی این شهر، پر از خیابان‌هایی است که از بهترین مراکز خرید هلند به شمار می‌روند. خیابان‌های چون Herengracht، Korte Poten، Lange Poten و Spuistraat و از جمله این خیابان‌ها هستند.
اما علاوه بر این خیابان‌ها که از مهمترین مراکز خرید لاهه هستند، مرکز خرید The Passage نیز در این شهر وجود دارد که نه تنها از مشهورترین مراکز خرید هلند .به شمار می‌رود، بلکه قدیمی‌ترین پاساژ این کشور نیز هست

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.