بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز کجاست؟

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز کجاست؟

بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز کجاست؟

با وجود اینکه در فصل پاییز طول روزها کاهش می‌یابد و هوا کمی روی به سردی می‌گذارد، اما همچنان زمان مناسبی برای سفر کردن به شمار می‌رود زیرا طبیعت جلوه جذاب‌تری به خود می‌گیرد. اما برای اینکه بتوانیم تجربه خاطره انگیزی در سفر در پاییز داشته باشیم، باید بدانیم که بهترین مقصد سفر خاری در پاییز کجاست؟
در این مقاله از وبلاگ گردشگری ققنوس قصد داریم شما را با بهترین کشورها برای سفر پاییزی آشنا سازیم تا با سفر به آن، پاییز خود را زیباتر از همیشه کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

[lwptoc]

چند مقصد سفر خارجی در پاییز که نباید از دست داد

اوترخت هلند
اوترخت هلند

اوترخت هلند (Utrecht, Netherlands)

اگر به دنبال داشتن تجربه بینظیری از پاییز در اروپا هستید، باید به اوترخت هلند سفر کنید. در این فصل شهر اوترخت با رنگ‌های پاییزی جلوه دیگری می‌یابد؛ زمین‌های پوشیده از برگ‌های زرد و قرمز نارنجی با خانه‌های قدیمی و سنتی هلندی و کانال‌های آب زیبا، این شهر را به بهترین مکان برای مسافرت خارجی در پاییز تبدیل می‌کند.
در سفر به این شهر می‌توانید در کنار کانال‌ها قدم بزنید، در یکی از کافه‌های متعدد کنار کانال نشسته و از منظره لذت ببرید و یا اینکه سوار قایق شوید و تجربه زیبایی از این مقصد سفر خارجی در پاییز داشته باشید.

نووسیبیرسک روسیه
نووسیبیرسک روسیه

نووسیبیرسک روسیه (Novosibirsk, Russia)

با شنیدن نام سیبری، یاد زمستان و سرمای طاقت فرسای آن خواهیم افتاد. اگرچه که ذهنیت شما تا حدی درست است و سیبری به هیچ وجه مقصد مسافرت خارجی در زمستان نیست، اما در پاییز می‌تواند میزبان شما باشد.
شهر نووسیبیرسک سومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو و سنت پترزبورگ است که در فصل پاییز، آخرین تابش‌های آفتاب و گرمای هوا را تجربه می‌کند. پاییز فرصت مناسبی است که بدون اینکه از سرمای طاقت فرسای سیبری رنج ببرید، بتوانید به گشت و گذار در طبیعت و کشف زیبایی‌های سیبری بپردازید. همچنین بد نیست بدانید که این شهر میزبان بزرگترین سالن اپرا و باله سرتاسر روسیه است و به همین دلیل، شاید بهترین انتخاب به عنوان مقصد خارجی برای سفرهای پاییزی باشد.

 

[sc name=”highlight” text=”شهر نووسیبیرسک سومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو و سنت پترزبورگ است که در فصل پاییز، آخرین تابش‌های آفتاب و گرمای هوا را تجربه می‌کند” ]

 

سویل اسپانیا
سویل اسپانیا

سویل اسپانیا (Seville, Spain)

یک شهر دیگر که می‌توانید به عنوان مقصد خارجی در پاییز آن را انتخاب کنید، شهر سویل یا سویا در اسپانیا است. اگرچه این شهر در فصل تابستان مقصد بینظیری برای لذت بردن از سواحل درخشان مدیترانه است، اما آفتاب تند و گرمای هوای آن می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.
بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برنامه سفر خود به سویل را به یک یا دو ماه بعد از تابستان موکول کنید تا بدون وجود گرمای هوا، بتوانید از این شهر استثنایی و خارق العاده لذت ببرید. در فصل پاییز خیابان‌های سویا پر از عطر شکوفه‌های پرتقال است و کافه‌های جذاب میدان‌های این شهر مکان مناسبی برای گذراندن یک عصر دل انگیز خواهد بود.

بلفاست ایرلند شمالی
بلفاست ایرلند شمالی

بلفاست ایرلند شمالی (Belfast, Northern Ireland)

شاید شهر بلفاست ایرلند شمالی چندان به عنوان یک مقصد گردشگری شهرت نداشته باشد، اما تمام افرادی که پیشتر در پاییز به این شهر سفر کرده‌اند، تایید می‌کنند که بلفاست بهترین مکان برای سفر خارجی در پاییز است.
علاوه بر بافت تاریخی و جذاب این شهر که می‌توانید روزها در آن بگردید و از تماشای زیبایی‌های آن لذت ببرید، کوه سیاه (Black Mountain) نیز بر این شهر سایه افکنده است. این کوه با پوشش گیاهی و ساختار خاص خود، محل مناسبی برای پیاده گردی و لذت بردن از طبیعت بکر ایرلند شمالی خواهد بود.

اونتاریو کانادا
اونتاریو کانادا

اونتاریو کانادا (Ontario, Canada)

باور عمومی درباره کانادا، یک کشور سرد و پر از برف است. اگرچه که برخی از مناطق این کشور بخصوص در زمستان بسیار سرد و غیرقابل تحمل می‌شوند، اما قطعا دومین کشور بزرگ دنیا، اقلیم‌های متفاوتی را در خود جای داده است.
استان اونتاریو را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های مقصد سفر خارجی در پاییز به شمار آورد که طبیعتی بکر و شگفت انگیز دارد و می‌توانید خود را در آرامش آن رها سازید. پارک طبیعی آلگونکوین (Algonquin) با مساحتی نزدیک به 8 هزار کیلومتر مربع، در این استان منتظر شماست.

توسکانی ایتالیا - مقصد سفر خارجی در پاییز
توسکانی ایتالیا

توسکانی ایتالیا (Tuscany, Italy)

منطقه توسکانی در مرکز ایتالیا، یکی از زیباترین نقاط و مقصدهای گردشگری دنیاست؛ دشت‌های فراخ و سرسبز، باغ‌های میوه متعدد، تاکستان‌های بزرگ و دهکده‌ها و شهرهای بازمانده از قرون وسطی، همه و همه باعث شده‌اند تا این منطقه به یک بهشت استثنایی تبدیل شود.
اما دلیل خاصی که باعث می‌شود توسکانی به مقصد سفر خارجی در پاییز تبدیل شود، زمان برداشت محصول تاکستان‌های این منطقه است. در این فصل می‌توانید تاکستان‌های این منطقه رفته و در برداشت انگور به طور سنتی شرکت کنید. همچنین در حاشیه این کار، جشن‌ها و فستیوال‌های متعددی برگزار می‌شود که از مهمترین جاذبه‌های فرهنگی این کشور به شمار می‌روند.

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از زیباترین و بهترین مقصدهای خارجی که می‌توانید در پاییز به آنها سفر کنید را برای شما معرفی کنیم. اما به نظر شما بهترین مقصد سفر خارجی در پاییز کجاست؟

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.