لیست 6 مقصد مسافرت خارجی در زمستان

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


لیست 6 مقصد مسافرت خارجی در زمستان

لیست 6 مقصد مسافرت خارجی در زمستان

اگرچه زمستان معمولا به عنوان زمان مناسبی برای سفر و گردشگری شناخته نمی‌شود، اما همین فصل نیز زیبایی‌های بسیاری دارد که می‌تواند تجربه متفاوتی از سفر را برای شما رقم بزند. اما مهمترین عامل برای اینکه چنین سفر لذتبخشی را تجربه کنیم، اینست که بدانیم بهترین مقصد مسافرت خارجی در زمستان کجاست؟
به طور کلی برای انتخاب مقصد سفر خارجی در زمستان، باید این نکته را در نظر داشته باشید که بعضی مقصدها در این فصل، سرد و مناسب فعالیت‌های زمستانی هستند؛ مانند تفرجگاه‌های اسکی در کوه‌های آلپ. اما از طرف دیگر، برخی مقصدها نیز به دلیل آب و هوای گرم و مطبوع خود، مناسب افرادی هستند که قصد دارند از سرمای زمستان و برف و کولاک فرار کنند؛ جزایر و سواحل گرم در این دسته قرار می‌گیرند.
بنابراین انتخاب بهترین مقصد سفر خارجی در زمستان، به سلیقه و هدف شما نیز بستگی دارد. در این مقاله یک لیست از 6 مقصد مسافرت خارجی از زمستان را به شما ارائه می‌کنیم تا بر اساس سلیقه خود، یکی از آنها را انتخاب کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

[lwptoc]

بهترین مقصد مسافرت خارجی در زمستان

بنف کانادا - مقصد مسافرت خارجی در زمستان
بنف کانادا

بنف کانادا (Banff, Canada)

کانادا به دلیل آب و هوا و طبیعت استثنایی خود، جایگاه ثابتی در فهرست بهترین کشورها برای سفر در زمستان دارد. اما یکی از زیباترین نقاط کانادا که می‌تواند بهترین مقصد مسافرت خارجی در زمستان نیز باشد، شهر بنف است. شهر بنف در استان آلبرتا (Alberta) و در محاصره کوه‌های سر به فلک کشیده و پربرف قرار دارد و به همین دلیل، یکی از مقصدهای دوست داشتنی تورهای زمستانی است.
این کوه‌ها علاوه بر منظره زیبایی که به چشمان شما هدیه می‌کنند، می‌توانند میزبان فعالیت‌های گردشگری و ورزشی متعددی چون کوه پیمایی، اسکی، دوچرخه سواری و … نیز باشند.

دوبلین ایرلند
دوبلین ایرلند

دوبلین ایرلند (Dublin, Ireland)

شهر دوبلین پایتخت کشور جمهوری ایرلند، یکی از بهترین گزینه‌های مقصد سفر خارجی در پاییز و زمستان است. این شهر در زمستان بسیار سرد است و بارش برف در آن امری طبیعی به شمار می‌رود. اما به همین میزان، کافه‌ها و رستوران‌های دنج و دوست داشتنی آن نیز زیاد است. می‌توانید ساعت‌ها در این کافه‌ها بنشینید و از معاشرت با اهالی خونگرم و مهمان نواز دوبلین لذت ببرید.
همچنین طبیعت اطراف دوبلین نیز برای فعالیت‌های طبیعت گردی و ورزش‌های زمستانی بسیار مناسب است و می‌توانید سفری پر از هیجان را تجربه کنید. همچنین در طول زمستان‌ها، دوبلین شاهد برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های مختلفی است و می‌توانید در آنها نیز شرکت کنید.

وین اتریش
وین اتریش

وین اتریش (Vienna, Austria)

شهر تاریخی وین اتریش در منطقه آلپ، یکی دیگر از مکان‌هایی است که به عنوان مقصد مسافرت خارجی در زمستان شناخته می‌شود. از بناهای تاریخی و اهمیت فرهنگی این شهر در جذب گردشگران متعدد که بگذریم، این شهر در زمستان نیز جذابیت‌های متعددی دارد. پیست‌های متعدد و بزرگ اسکیت روی یخ و بازارهای مخصوص کریسمس از مهمترین دلایلی است که می‌تواند شما را در زمستان به پایتخت اتریش بکشاند.
اما زمستان به دلیل سرمای هوا، فصل اپرا و باله است و هیچ کس مانند اهالی وین در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم استاد نیست.

 

[sc name=”highlight” text=”پیست‌های متعدد و بزرگ اسکیت روی یخ و بازارهای مخصوص کریسمس از مهمترین دلایلی است که می‌تواند شما را در زمستان به پایتخت اتریش بکشاند.” ]

 

چیانگ مای تایلند
چیانگ مای تایلند

چیانگ مای تایلند (Chiang Mai, Thailand)

اما اگر میانه چندان خوبی با برف و سرما ندارید و به دنبال یک مقصد مسافرت خارجی در زمستان هستید که آب و هوای گرمتری داشته باشد، می‌توانید به منطقه چیانگ مای کشور تایلند سفر کنید. این شهر با کوه‌های پر از مه، معابد طلایی قدیمی و مزارع پلکانی برنج احاطه شده است. خوشبختانه دمای هوای این شهر در فصل زمستان از 15 درجه سانتیگراد پایینتر نمی‌آید و به همین دلیل حسابی از گشت و گذار در آن لذت خواهید برد.
همچنین فستیوال گل این شهر هر ساله در ماه فوریه برگزار می‌شود و برای سه روز، تمام خیابان‌های این شهر تاریخی پر از گل و گیاهان زیبا خواهد شد.

جزیره موریس
جزیره موریس

جزیره موریس (Mauritius)

کشور جزیره‌ای موریس که در اقیانوس هند و فاصله 2000 کیلومتری شرق آفریقا قرار گرفته است، یکی دیگر از گزینه‌های مقصد مسافرت خارجی در زمستان است. این جزیره با آب و هوای گرم و دلنشین و طبیعت دوست داشتنی خود، می‌تواند تجربه‌ای رویایی برای شما رقم بزند.
این جزیره سواحلی استثنایی دارد که می‌توانید در آنها به استراحت بپردازید، شنا کنید و یا با غواصی در آب‌های آن دنیای جدیدی را کشف کنید.

جزایر قناری اسپانیا - مقصد مسافرت خارجی در زمستان
جزایر قناری اسپانیا

جزایر قناری اسپانیا (Canary Islands, Spain)

شاید هیچ جزیره‌ای در دنیا به اندازه جزایر قناری اسپانیا شهرت نداشته باشد. این جزایر که در اقیانوس اطلس قرار گرفته‌اند، به دلیل آب و هوای بینظیر خود از دیرباز، به عنوان مقصدی فوق العاده برای گذراندن تعطیلات شناخته می‌شدند. اگرچه عمده شهرت جزایر قناری و سواحل زیبایش به خاطر آب و هوای جذاب آن در فصل تابستان است، اما در زمستان نیز می‌توان آنها را به عنوان یک مقصد مسافرت خارجی در زمستان انتخاب کرد.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.