نخستین نشست هم اندیشی اعضای ایرانی سازمان جهانی گردشگری

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین تور ها


نخستین نشست هم اندیشی اعضای ایرانی سازمان جهانی گردشگری

نخستین نشست هم اندیشی اعضای ایرانی سازمان جهانی گردشگری

پنجشنبه یازدهم مهرماه، آسمان نمای گنبد مینا در بوستان آب و آتش میزبان نخستین نشست هم اندیشی اعضای ایرانی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) بود.
این نشست با حضور 18 عضو ایرانی این سازمان، جمعی از اعضای شورای شهر تهران و مسئولان وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به میزبانی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با هدف تعامل، هم فکری، هم اندیشی و توسعه همکاری این اعضا صورت گرفت تا فرصتی باشد برای شناخت ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و تجربیات اعضا تا بتواند گامی مثبت به سوی رشد صنعت گردشگری رقم زند.
در این نشست هر یک از اعضا به معرفی ظرفیت‌های خود پرداختند و ضمن بررسی زمینه‌های مشارکت و همکاری فی مابین اعضا، طرح تشکیل کارگروه گردشگری اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری به رای گیری گذارده شد.
آژانس گردشگری ققنوس نیز به عنوان یکی از اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در این نشست حضور داشت و ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های این مجموعه، به همفکری با دیگر اعضا پرداخت.
طبق بیانیه منتشر شده پس از این نشست، اعلام شد که اعضای وابسته ایرانی در سازمان جهانی گردشگری معتقدند که صنعت گردشگری یکی از مهمترین بخش‌ها پیشرو در اقتصاد جهانی بویژه در ایجاد اشتغال و خلق فرصت‌های برابر برای امرار معاش همه اقشار جوامع انسانی بوده و مهمترین و سهل‌ترین راه برای تعدیل چهره فقر و محرومیت زدایی از ایران عزیزمان و همچنین حفظ میراث فرهنگی و تحقق اصول و اهداف توسعه پایدار است. لذا تلاش می‌کنند گام‌های موثری برای کمک به ارتقا سطح کیفی خدمات گردشگری مناطق تحت پوشش خود انجام دهند.

اشتراک گذاری این پست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.