13 روز سوییس-آلمان-چک-مجارستان (TK2014)

۱۳ روز سوییس-آلمان-چک-مجارستان (TK2014)

هزینه ریالی + 3790 یورو

۳ شب زوریخ-لیختن اشتاین + ۳ شب مونیخ + ۳ شب پراگ-براتیسلاوا + ۳ شب بوداپست

هتل زوریخ: Renaissance Zurich Tower Hotel

هتل مونیخ: Steigenberger Hotel Muenchen

هتل پراگ: Prague Marriott Hotel

هتل بوداپست: Hilton Garden Inn Budapest City Centre

تاریخ حرکت : 02 فروردین 1403

کلاس تور :

توضیحات


زوریخ، بهشتی در دل اروپا و بدون شک از زیباترین شهرهای سوئیس است.امروز این شهر زیبا به قطب اقتصادی این کشور تبدیل شده است .شهر زوریخ، به لطف ذخایر طبیعی چون رودخانه و دریاچه، چشم‌اندازی مسحور کننده از کوهستان آلپ پوشیده از برف، خیابان‌های سنگفرش و جاذبه‌های متعدد و دیدنی، تجربه‌ای منحصر به فرد را پیشکش گردشگران می‌کند.از دیدنیهای زوریخ می‌توان به موزه ملی سوئیس ، میدان  Burkliplatz،‌ خانه اپرای زوریخ،  ‌موزه کونستهاوس زوریخ ،‌ باغ وحش زوریخ ، کلیسای زنان و … اشاره کرد.

 

مونیخ در دشت‌های بایرن شمالی قرار گرفته‌است و ۵۰ کیلومتر از کوه آلپ فاصله دارد و در ارتفاع ۵۲۰ متری از سطح دریا قرار گرفته‌است. مونیخ دارای آب و هوای بسیار دل‌انگیز و طبیعت بسیار زیبایی است. شهر مونیخ یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های آلمان است، از مکان‌های دیدنی شهر مونیخ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Englischer Garten: که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و مساحتی برابر ۳٫۷ کیلومتر مربع داشته، از Central Park نیویورک بزرگتر، و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های عمومی شهری در جهان است.

موزه دویچ: موزه آلمان که در جزیره ای در رودخانه ایسر واقع شده‌است، بزرگ‌ترین و یکی از قدیمی‌ترین موزه‌های علمی جهان است.

گالری‌های هنری Kunstareal: این شهر چندین نگارخانه هنری مهم دارد، که از آن‌ها می‌توان به Alte Pinakothek, Neue Pinakothek , Pinakothek der Moderne و موزه Brandhorst.

 

پراگ، پایتخت جمهوری چک، توسط رودخانه ولتاوا به دو نیم شده است. این شهر با نام مستعار «شهر صد گلدسته»، به‌خاطر میدان شهر قدیمی، قلب هسته تاریخی‌اش، با ساختمان‌های رنگارنگ باروک، کلیساهای گوتیک و ساعت نجومی قرون وسطایی، که هر ساعت یک نمایش متحرک ارائه می‌دهد، شهرت دارد. پل چارلز عابر پیاده که در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد، با مجسمه‌های قدیسان کاتولیک پوشیده شده است.

 

بوداپست، شهر، پایتخت مجارستان، مرکز سیاسی ، اداری ، صنعتی و تجاری مجارستان است که از زمان های ماقبل تاریخ به طور مداوم سکونت داشته است و در حال حاضر خانه حدود یک پنجم از جمعیت کشور است. بودا هسته سکونت در قرون وسطی بود و خیابان های سنگفرش شده و خانه های گوتیک شهر قلعه، طرح قدیمی خود را حفظ کرده است.

درباره تور


تور
۱۳ روز سوییس-آلمان-چک-مجارستان (TK2014)
قیمت

قیمت دو تخته بزرگسال: هزینه ریالی + 3790 یورو

قیمت یک تخته بزرگسال: هزینه ریالی + 6260 یورو

قیمت کودک با تخت (۲ تا ۱۱ سال): هزینه ریالی + 3030 یورو

قیمت نوزاد (تا ۲ سال): هزینه ریالی + 380 یورو

قیمت تخت اضافه: هزینه ریالی + 3600 یورو

کلاس تور
Luxury/Superior
طول سفر
1۳ روز
شهرهای مورد بازدید
۳ شب زوریخ-لیختن اشتاین + ۳ شب مونیخ + ۳ شب پراگ-براتیسلاوا + ۳ شب بوداپست
خدمات تور

قيمت تور شامل خدمات زير است :

بليت رفت و برگشت هواپيما

اقامت در هتل  5 و 4 ستاره در اتاق های دونفره (صبحانه کامل)

ديدار از جاذبه های جهانگردی هر شهر طبق برنامه تور

وروديه محل های مورد بازديد و پيش بينی شده در برنامه تور و انتقال از فرودگاه ها به هتل ها و بالعكس

عوارض فرودگاه های خارج از كشور

همراهی راهنمای ايرانی و محلی در روزهای بازديد

هزينه های باربری در هتل ها

اخذ ويزای گروهی يا انفرادی و بيمه مسافرتی

انعام راننده و راهنمای محلی

مالیات شهری هر شب بابت اقامت در هتل های مختلف (City Tax)

تاریخ حرکت
02 فروردین 1403
تاریخ برگشت
14 فروردین 1403

مسیر حرکت


۳ شب زوریخ (۱ گشت نیم روز)
زوریخ، بهشتی در دل اروپا و بدون شک از زیباترین شهرهای سوئیس است. امروز این شهر زیبا به قطب اقتصادی این کشور تبدیل شده است .شهر زوریخ، به لطف ذخایر طبیعی چون رودخانه و دریاچه، چشم‌اندازی مسحور کننده از کوهستان آلپ پوشیده از برف، خیابان‌های سنگفرش و جاذبه‌های متعدد و دیدنی، تجربه‌ای منحصر به فرد را پیشکش گردشگران می‌کند.از دیدنیهای زوریخ می‌توان به موزه ملی سوئیس ، میدان Burkliplatz،‌ خانه اپرای زوریخ، ‌موزه کونست هاوس زوریخ ،‌ باغ وحش زوریخ ، کلیسای زنان و … اشاره کرد.
بازدید از کلیسای فرامونستر
اصلی ترین کلیسای شهر که سال های متمادی صومعه زنان بوده است و آثار ویترای در آن هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.
بازدید از موزه جهانی فدراسیون بین المللی فوتبال
موزه جذاب ورزشی شهر زوریخ که در آن با تاریخچه جام جهانی ها و ماکت استادیوم های ورزشی دنیا بیشتر آشنا خواهید شد. جام طلایی اهدایی جام جهانی فوتبال مردان و زنان در این موزه نگهداری می گردد.
بازدید از کارخانه شکلات سازی لینت
یکی دیگر از مواردی که که با شنیدن نام سوئیس به ذهن هر مسافری می رسد شکلات است. ما شما را با حضور در یکی از کارخانه‌های شکلات سازی معروف لینت در این کشور هیجان زده خواهیم کرد.
گشت شهر وادوز (Vaduz) پایتخت لیختن اشتاین (۱ گشت نیم روز)
بازدید عبوری از شهر قدیمی، کلیسای سنت فلورین، قلعه رویال (قلعه وادوز)، ساختمان دولت و شهرداری.

 

 

۳ شب مونیخ (۲ گشت نیمروز)
گشت نیمروز شهر مونیخ شامل بازدید از کاخ نیمفنبرگ (Nymphenburg Castle)
گشت نیمروز موزه و نمایشگاه بی.ام.و (BMW)
نمایشگاه بی.ام.و (BMW): این نمایشگاه که اولین مکان نیز عنوان موزه ی بی.ام.و است در دهکده ی المپیک مونیخ کشور آلمان قرار دارد. جایی که علاوه بر موزه و نمایشگاه، کارخانه و دفتر مرکزی این خودروسازی در آن قرار گرفته است. موزه ی BMW که ظاهر آن مانند یک دالان پیچ خورده است، انواع مختلف ماشین ها و قطعات به کار رفته در بی.ام.و از نخستین سری تا جدیدترین مدل ها رامیتوان مشاهده کرد، از سری های لوکس این برند گرفته تا مدل های اسپورت که در زمان خود جایگاه بهترین خودروهای جهان را داشتند.

 

۳ شب پراگ – براتیسلاوا (۲ گشت نیمروز)
پراگ به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان شناحته شده است. شهری با آثار معماری بسیار زیبا و رودخانه عریضی به نام والتاوا که از مرکز شهر می گذرد و پل معروف چارلز که روی آن قرار دارد. این شهر در نقطه ی اتصال یکی از مهم ترین مسیر های تجاری اروپا ساخته شده و در قلب جغرافیایی اروپا جای گرفته است.
گشت شهر پراگ شامل بازدید از مجموعه ی کاخ های سلطنتی شامل St. Vitus Cathedralکلیسای جامع سنت ویتوس ، Royal Old Palace ،کلیسای بازیلیک St George Basilica و گلدین لین Lane Golden به همراه Castle – Dalivorka
کلیسای بازیلیکا : این بنا که به کلیسای طلایی نیز معروف است، بطور کامل با سنگ مرمر و گچ طلا پوشیده شده است .
بازدید از قلعه ی پراگ castle Prague بافت قدیمی شهر و پل معروف چارلز Bridge Charles و سایر خیابان های اصلی و مراکز دیدنی
قلعه ی پراگ Prague Castle: که درقرن ۹ ميلادی ساخته شده، برترین جاذبه ی توریستی شهر پراگ است. اين قلعه از سال ۱۱۵۸ به عنوان محل استقرار پادشاهان اين كشور مورد استفاده قرار گرفت و امروز به عنوان محل اقامت رئيس حكومت جمهوري چك مورد استفاده قرار مي گريد.
پل چارلز: قدیمی ترین پل پراگ که زمانی تنها پل موجود بر روی رود میانی شهر بوده و حالا یکی از جاذبه های اصلی پراگ محسوب می شود. این پل در سال 1357 میلادی ساخته شده و 650 سال قدمت دارد و تا سال 1841 تنها پل پراگ بوده است.
گشت نیمروز شهر براتیسلاوا: شامل بازدید قلعه براتیسلاوا

 

۳ شب بوداپست (۱ گشت نیمروز)
گشت شهر بوداپست شامل بازدید از خیابان های اصلی و کلیسای ماتیاس، بازدید از کلیسای سنت استفان، قلعه تپه بودا، سنگر و استحکامات ماهیگیری Fisherman’s Bastion و میدان قهرمانان بوداپست می باشد.
کلیسای ماتیاس: كلیسای ماتیاس یكی دیگر از بناهای مهم و تاریخی شهر بوداپست است. این كلیسای باشكوه در بخشهای داخلی با موزاییكهای نقاشی شده ی زیبا و رنگارنگ در سال ۱۰۱۵ توسط شاه استفان بنا شده است. اما اولین سند موجود درباره این كلیسا به قرن پانزدهم بازمیگردد، یعنی زمانی كه در سال ۱۴۵۸ شاه ماتیاس در سن ۱۴ سالگی در این كلیسا تاجگذاری كرد. پس از آن كه بوداپست در سال ۱۵۴۱ به تصرف تركها درآمد، كلیسای ماتیاس به مسجد تبدیل شد و فاتحان مسلمان، دیوارهای این كلیسا را به آیات قرآن مزین كردند كه در ضمن مراحل بازسازی این بنا در قرن بیستم میلادی، این آثار اسلامی از بخش اعظم دیوارها زدوده شد. در كنار محراب كلیسا، ورودی موزه ی كلیسا قرار دارد كه مجموعه ای از تندیس ها، نقاشی ها و یادگاریهای به جای مانده از قرون وسطی را در خود جای داده است.
میدان قهرمانان بوداپست: در بالای ستون سنگی 36 متری این میدان، پیکرهای از “ارگانجل گربیل” برنده ی مجار گراند پریکس سال 1900 پاریس نصب شده است
کلیسای جامع سنت استفان: این کلیسا به نام یکی از قدیسین مذهبی مسیحی به نام استفان است. ساخت این کلیسا در حدود 64 سال طول کشیده و در سال 1433 میلادی به پایان رسیده است. Chain Bridge پلی ست که بر روی رود دانوب در شهر بوداپست، مجارستان قرار دارد. این پل از نوع معلق و ۳۷۵ متر طول و ۱۴ متر عرض دارد و در تاریخ ۲۰ نوامبر ۱۸۴۹ به بهره برداری رسیده است.
سنگر و استحکامات ماهیگیری Fisherman’s Bastion: محلی که در قرون وسطی در آن ماهیگیران محلی تأسیسات دفاعی خود را به پا می داشتند.

 

 

۳شب زوریخ – لیختن اشتاین (۲ گشت نیم روز)
۳ شب مونیخ (۲ گشت نیم روز)
۳ شب پراگ – براتیسلاوا (۲ گشت نیم روز)
۳ شب بوداپست (1 گشت نیم روز)
۱ وعده غذا

 

مدت زمان گشت نیم روز: ۴ ساعت از هتل به هتل
مدت زمان گشت تمام روز: ۸ ساعت از هتل به هتل

 

 

برنامه‌ی فوق طبق برنامه‌ی اولیه کارگزار تهیه و تنظیم شده است و احتمال جابجایی یا حذف گشت‌ها بنا برشرایط جوی و یا شرایط خاص شهر مورد نظر، احتمال تغيیر هتل‌ها در شرایط بسیار اظطراری و همچنین حذف، کم یا زیاد شدن تعداد وعده‌های غذایی وجود دارد.

 

 

با آرزوی سفری خوش
شرکت جهانگردی و خدمات گردشگری ققنوس

کوله پشتی یا ساک دستی، برنامه سفر، نقشه و یا اپلیکیشن مناسب ، کاور چمدان و قفل کوچک مخصوص ساک، تگ چمدان ، کفش مخصوص پیاده‌روی و همچنین دمپایی پلاستیکی ، صندل، كوله يك روزه، ليوان شخصي، كلاه، عينك آفتابي، لباس مناسب با فصل، بالشت گردني ، به همراه داشتن عکس از صفحه اول پاسپورت – ویزا – بیمه نامه ، مسواک ، کرم ضد آفتاب ، usb  ، کابل

وهمچنین به همراه نداشتن این وسایل نیز الزامی میباشد :

  • اسپری ، ژل و ادکلن در ساک دستی
  • زیورآلات ، جواهرات ، ساعت قیمتی و تمامی وسایلی که جلب توجه میکند.
مدت زمان سفر زمان رسیدن زمان شروع حرکت مقصد مبداء تاریخ حرکت کد پرواز
3:30 10:00 07:00 IST IKA 21MAR2024 TK879
3:00 13:35 12:35 ZRH IST 21MAR2024 TK1913
(Liechtenstein) MUC ZRH 24MAR2024  (زمینی) SURFACE
PRG MUC 27MAR2024  (زمینی) SURFACE
(Bratislava) BUD PRG 30MAR2024  (زمینی) SURFACE
2:10 17:10 14:00 IST BUD 02APR2024 TK1034
3:05 01:20 21:45 IKA IST 02APR2024 TK872

مدارک شناسائی
1 .گذرنامه
• اصل گذرنامه امضا شده با حداقل شش ماه اعتبار پس از اتمام سفر به همراه دو صفحه ی خالی رو به رو هم
• اصل تمامی گذرنامه های باطله
2 .عکس
• 3 قطعه عکس 4/5 * 3/5 رنگی با پشت زمینه سفید, بیش از شش ماه از گرفتن عکس نگذشته باشد و مشابه عکس گذرنامه و ویزاهای قبلی نباشد.
3 .اصل, ترجمه و کپی شناسنامه

 

مالی و دارائی
1 .اصل و ترجمه سند ملکی
2 .مدارک مالی
• گواهی تمکن و گردش سه ماهه حساب های بانکی با ذکر نام به زبان انگلیسی با مهر برجسته و امضا بانک مربوطه در صفحه های A4
• زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 10 روز قبل از تحویل مدارک به سفارت باشد.

 

اصل و ترجمه مدارک شغلی
1 .پزشکان: پروانه مطب با تاریخ به روز, کارت نظام پزشکی
• پزشکان مشغول در بیمارستان: نامه اشتغال به کار روی سربرگ به همراه مهر و امضا سازمان یا حکم کارگزینی, سه فیش حقوقی اخیر و سابقه بیمه تامین اجتماعی
2 .وکلا: پروانه وکالت
3 .مشاغل دولتی: حکم کارگزینی یا )گواهی اشتغال به کار روی سربرگ شرکت و مهر و امضا مدیر عامل با ذکر سمت و سابقه, میزان حقوق و ذکر تاریخ و تائید مرخصی( آخرین فیش حقوقی و سابقه بیمه تامین اجتماعی
4 .بازنشسته ها: حکم بازنشستگی, آخرین فیش واریزی
5 .مشاغل غیر دولتی: گواهی اشتغال به کار روی سر برگ شرکت با مهر و امضا مدیر عامل, فیش حقوقی , سابقه بیمه تامین اجتماعی
6 .خویش فرما: جواز کسب, آخرین آگهی تغییرات, آگهی تاسیس به روز شده
7 .مدرس, اساتید دانشگاه: حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار روی سر برگ و مهر سازمان مربوطه, آخرین فیش حقوقی , سابقه بیمه تامین اجتماعی
8 .دانشجو یا دانش آموز: اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل با ذکر تاریخ و تائید مرخصی
9 .در صورتی که مسافر نیاز به حمایت مالی برای تامین مخارج سفر دارد, اصل و ترجمه مدارک مالی, شغلی و شناسایی برای اثبات نسبت شخص حمایت کننده و مسافر الزامی است.
10 .برای بانوان شاغل که قصد سفر به اتحادیه شنگن بدون همسر را دارند, ارائه اصل و ترجمه مدارک مالی, شغلی و تعهدنامه تامین مخارج سفر از سوی همسر الزامی می باشد.

 

نکته
• اگر متقاضی از سوی اتحادیه شنگن ردی دارد باید حداقل 6 ماه از تاریخ ردی گذشته باشد تا مجاز به درخواست مجدد ویزا از سفارت سوئیس باشد
• کلیه مدارک ترجمه شده به زبان انگلیسی با مهر مترجم و از زمان تاریخ ترجمه ها حداکثر 10 روز قبل از تحویل مدارک به سفارت قابل قبول می باشد.
• برای فرزندانی که بدون یکی از والدین سفر می کنند یا ویزا معتبر دارند, ترجمه رضایتنامه محضری به زبان انگلیسی با تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه الزامی است.
• برای فرزندانی که یکی از والدین آنها فوت کرده اند, ارائه ترجمه گواهی فوت و رضایتنامه محضری سرپرست قانونی به زبان انگلیسی و تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه الزامی می باشد.
• مراجعه متقاضیان بالای 12 سال به سفارت جهت انگشت نگاری الزامی است.

*** هزینه دارالترجمه « به عهده مسافرین تور» می باشد***

 

نکته بسیار مهم
داشتن گواهی سلامت برای افراد بالای 12 سال، مبنی بر تزریق 2 دز واکسن های مورد تایید کشور سوئیس (آسترازنکا، فایزر و مدرنا، سینوفارم، سینووک) و یا 1 دز جانسون برای کلیه متقاضیان ویزای سوئیس الزامی می باشد.

جهت دریافت گواهی سلامت به سایت www.salamat.gov.ir مراجعه و اطلاعات پاسپورت خود را در بخش ثبت نام کارت واکسن دیجیتال انگلیسی وارد نمایید.

مشاهده
Steigenberger Hotel Muenchen

Steigenberger Hotel Muenchen

  • آلمانمونیخ
  • مرکز شهر
مشاهده
Renaissance Zurich Tower Hotel

Renaissance Zurich Tower Hotel

  • زوریخسوییس
  • مرکز شهر
مشاهده
Prague Marriott Hotel

Prague Marriott Hotel

  • پراگچک
  • مرکز شهر
مشاهده
Hilton Garden Inn Budapest City Centre

Hilton Garden Inn Budapest City Centre

  • بوداپستمجارستان
  • هتل فرودگاه